• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

L-roy

l-roy

Detailing rookie
21 apr 2010
294
0
heyy,

Ik ben hier nieuw op 't forum en zoals op elk forum gewenst is stel ik mijzelf even voor.

Mijn naam is leroy, kom uit het mooie stadje grave en ik rijdt in een metallic zwarte fiat 500 van januari 2010.
Hiervoor heb ik een Ibiza 6L gereden en daar het e.e.a. aan veranderd (8 cm verlaagd, audi velgen etc.) (ik mis hem toch wel hoor:'( )

m'n vorige gebakje:
DSC00292.webp

m'n huidige auto(zakelijk):)
fiat500leroy.webp

Nu wil ik mijzelf een beetje op het poetswereldje stortten dus heb ik gister mijn eerste bestelling gedaan bij carclean.

omdat ik vrij onbekend ben heb ik, na aanraden van Carclean(telefonisch) gekozen voor:

wassen:
Dodo juice born to be mild

waxen/sealant:
Poorboys polish carnabau blue

3 pads

en een velgenborstel.

een washmitt en microvezeldoeken had ik al:-d

het is natuurlijk niet de eerste keer dat ik m'n auto was, maar het lijkt me toch fijn om wat proffesionelere spullen te gebruiken dan het
standaard waxmiddel van turtle..

daarnaast wil ik de zwarte peugeot 205 van mijn vriendin er ook weer eens stralend uit laten zien,
zitten hologrammen in de lak?! die wil ik graag wegwerken maar hoe?

wellicht tot spreeks op het forum!:-)^

groetjes,,

Leroy aka L-roy

zoooo,

net ook SSR sample pakket met witte en oranje LC pad gekocht om de auto van m'n vriendin bij te werken (zit helemaal onder de swirls want de wasstraat is toch erg gemakkelijk vond de vorige eigenaar.. ;) )

ben erg benieuwd!

zondag maar eens lekker een dagje aan de slag!

groetjes,,

leroy

whaha idd! een bekende!

zal zo eens ff wat fototjes uploaden hiero :)

ben inderdaad niet meer zo actief op TI.. wordt toch minder als je je autotje verkocht hebt hea :D

Welkom l-roy,
Vandaag (zondag) een mooie dag om aan die auto's bezig te zijn.
Het verwijderen van die swirls en hologrammen zal met de hand wel enig werk kosten, dus ik zou de auto vandaag zeker in de schaduw zetten (hoewel dat voor Poorboys producten niet nodig is), want jij zult dan heel wat zweet moeten genereren om dat weg te krijgen met de hand.

En niet vergeten foto's te maken en in de Show Off te zetten. Mocht je dan problemen tegen zijn gekomen, kunnen de mede-forummers je misschien adviseren.

Succes vandaag met de auto's,
Aficior

zooo

hele dag bezig geweest zaterdag(en ja dat kostte echt zweet) maar de hologrammen zijn her helemaal uit! swirls zijn zo extreem verminderd dat ik het er nu wel even mee doe!

motorkap eerst met SSR3 gedaan vervolgens SSR2.5 en daarna SSR1!

maar.. ik ben om! profesionele producten zijn echt GE-WEL-DIG!

zal vandeweek even wat foto's plaatsen in de show-off!

bedankt voor de tips/trics!

groetjes,,