• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Laat ik me even voorstellen dan

Danielle

Detailing addict
30 aug 2008
512
65
Ik ben Danielle, 37 jaar, kom weer uit Landgraaf, na eerst 10 jaar in Zwolle te hebben gewerkt en gewoond. Ik heb sinds kort een zwarte Opel Corsa, 5-deurs.
Heb er nog geen foto's van gemaakt. Voorheen heb ik een Daewoo Kalos gehad (je moet toch ergens beginnen), ben ik absoluut niet ontevreden over geweest. Alleen begon hij te roesten, heb die auto ook alleen maar door de wasstraat gereden.De nieuwe Corsa ligt toch wat steviger op de weg dan mijn oude auto en hij is een stuk zuiniger (1 op15). Ik wil mijn Corsa dan ook beter behandelen dan mijn vorige auto. En dat begint natuurlijk bij het poetsen. Ik ben nieuw hier, heb helemaal geen ervaring met het uitgebreid poetsen. Zo weet ik dus niet wat kleien is. Ik zal me maar eens in mijn vrije tijd (wat is dat?) verdiepen in al de onderwerpen die hier op de site staan. Ben ik wel even zoet mee.

Zijn er ook nog andere vrouwelijke gasten/leden???

Danielle
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ladybug is inderdaad de meest actieve vrouw hier :ja, maar niet de enige hoor. :grinning:

Welkom!

Gr. Thera
 
Goedenavond Danielle,

Welkom op hèt poetsforum van Nederland.
Leuk om weer eens een vrouwelijke aanwinst te verwelkomen op het forum.
Is nl. niet iets wat mensen snel verwachten.

V.w.b. tips en trics, ga eens uitgebreid neuzen in het How-to Topic.
Hier vind je een grote schat aan informatie en daar ben je de komende tijd echt wel even zoet mee.
Mocht je toch vragen hebben, stel ze gerust of geef Carclean eens een belletje.

En ja, Limburg, als dat je enige minpuntje is........dan komen we daar wel overheen....
( Mijn vrouw komt uit Heerlen, dus hier thuis de nodige Limburgse invloeden :D :D )
 
Welkom Danielle, veel plezier op het forum!

Mooi dat meer vrouwelijke detailers/autoliefhebbers bijkomen! :cool:
 
Hier wat foto's van mijn uitzet


DSC02935.jpg


DSC02934.jpg


DSC02936.jpg


DSC02939.jpg

de krat is al te klein en de spons moet ik nog schoonplukken, die heb ik vanmiddag effe snel gebruikt om mijn (auto)ruiten te wassen, hij is nog kletsnat.
 
Het is wel voor twee auto's. Alleen de auto van mijn man moet ik nog steeds detailen. Zal wel van het voorjaar worden. Het is een V50 en ik ben maar klein. Zelf heb ik een Opel Corsa D en bij het poetsen moet ik me al steeds uitrekken.

Eindelijk heb ik wat tijd in photobucket gestoken, een kind kan de was doen.
Hier is dan een foto van mezelf.

Deze is van juni 2008, aangezien ik meer foto's van mijn kinderen maak, is dit een van de recentere.
daniellejuni2008.jpg


En dan hier mijn kids
DSC02814.jpg


en nog eens de jongste
DSC02882.jpg


Een moeder met twee kleine kinderen heeft toch nog af en toe tijd over om de auto te detailen.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Welkom op het forum Danielle!
Gezellig weer een dame erbij!!!
Ook ik had nog nooit van kleien gehoord.
Maar zoals je zelf al aangeeft, spit het forum 'even' goed door en je wordt een heel stuk wijzer!
En anders kan je altijd vragen stellen!
Heel veel (lees) plezier hier!
 
Leuke foto's van de kids! En uiteraard nog steeds welkom. volgens mij had nog niet iedereen gezien dat je je al een paar maanden geleden op het forum had voorgesteld :-b
 
Wat leuk dat je ondanks je ongetwijfeld drukke leven - gezien die twee rekels - nog tijd hebt voor het poetsen van je auto's! Mijn echtgenote rijdt wel graag rond in een schone wagen, maar snapt niet veel van mijn 'poetspassie'... :sob:
Gelukkig doet ze niet moeilijk als ik weer eens wat leuke spulletjes bestel.
Succes!
Enne, wil je echt eens oefenen met het verwijderen van krassen? Geef je kids allebei een emmertje en een spons en laat ze je auto een keer wassen! :ja
 
Hey Danielle,

Je hebt al een leuke uitzet bij elkaar gesprokkeld.
Ik ben nu zo'n 9 maand verslaafd en mijn uitzet is wat dat betreft al een beetje uit de klauwen gewassen :roll

Om je topic niet vol te gooien met mijn fotos hier een link naar mijn uitzet.
https://forum.Carclean.com/threads/profiel.234/

Hier kan je de voorgang van iedereen zijn collectie zien:
https://forum.Carclean.com/forums/de-collecties.42/

Als je bang bent dat je teveel hebt aangeschaft moet je eens bij Dibbuz zijn collectie gaan kijken dat stelt je wel gerust :roll

Veel plezier hier op het forum.

Groeten Stephan

Ps. Misschien is een klein krukje een handig item voor de poets uitzet.
Is goed koper dan 2 auto's verlagen :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op het forum!

Zonder twijfel is dit een uitstekende plek om heel veel te leren!

Pas alleen wel op, kopen bij Tim veroorzaakt in 99,9% van de gevallen een nieuwe verslaving!

Heel veel plezier!
 
Ik ben al een paar maanden hier op het forum, had alleen nog steeds geen foto's geplaatst, omdat ik niet precies wist hoe het moest. En de ene keer ben ik wat actiever dan de andere keer.
En van die koopverslaving klopt wel een beetje. Het is ook zo leuk om te neuzen in de webshop. Mijn man vindt er maar niks aan, hij is dan ook helemaal geen poetser hoor. Toen ik nog niet bekend was met detailen, poetste ik zijn auto ook al. En nu doe ik het veel meer met plezier met al dat poetsspul.
Helaas heb ik nog geen foto's van mijn auto. Hij ziet er nu ook een beetje vies uit. Een paar km op de autoweg en hij is weer smerig. Misschien lukt het toch nog om hem dit jaar te poetsen. Als het weer een beetje mee zit.