• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Laatste reactie in een topic

HLE-99

Detailing addict
13 jul 2009
528
65
Ik kom het volgende meermalig tegen. Als ik op de knop van de laatste reactie in een topic druk dan vindt ik het handig dat ik dan uitkom bij de reactie na de laatste die ik heb gezien in het desbetreffende topic. Of het kan met deze software dat weet ik niet maar bij andere fora ken ik het wel. Dit is erg handig, want je gaat dan verder waar je de laatste keer was geeindigd.

Daarnaast is het erg storend dat als er foto's boven het laatste bericht staan, het bericht tijdens het laden van de foto's, telkens verder naar onderen schuift waardoor ik dan na het laden uitkom een heel eind boven het laatste bericht wat ik wilde gaan lezen.

Is dit makkelijk op te lossen?
 
Het schuiven van de pagina is niet op te lossen, explorer denkt dat de pagina geladen is en moet steeds stukjes van de foto erbij proppen en gaat niet automatisch mee naar beneden maar blijft gewoon staan op het punt wat het einde van de pagina was voordat de foto's helemaal geladen zijn.
 
Yep. Wat ik trouwens nooit begrepen heb is waarom de meeste fora -althans die waar ik op zit- de oudste posting bovenaan hebben staan, terwijl het volgens mij veel handiger is om de jongste bovenaan te zetten. Dat scheelt een heleboel zinloos scroll-werk.

In de topic lijst gebeurt het juist weer wèl andersom; daar staat het jongste topic gewoon bovenaan. Handig.
 
Het lezen van berichten in chronologische volgorde leest 'natuurlijker'.
Een overzicht met de laatste berichten en dan de nieuwste bovenaan is gewoon handiger.

Tja...