• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ladybug stelt zich voor

ladybug

Detailing rookie
16 mei 2008
438
0
Hallo, zal me hier ook even netjes voorstellen o:)
Ik ben Ladybug, luister in het dagelijks leven naar Jacqueline (of gewoon Sjak), 35 jaar.
Ben van beroep zelfstandig ondernemer (internetbedrijf: domeinregistratie, hosting en webdesign) en als bijbaan aerobicsinstructrice (lekker mutserig).
Sind kort gegrepen door het carcleanvirus en vind het pure ontspanning, lekker poetsen op de auto.
Of auto's eigenlijk. Momenteel heb ik een Seat Toledo als leasebakje (m'n Tolliebollie) en een Peugeot 206 Grand Tourismo (m'n Driftkikker).
De Peug gebruik ik niet zo vaak en staat op moment van schrijven te koop. Na 6 jaar wil ik graag eens wat anders, ik hoop binnen een maand of 2 een BMW Z3 roadster te importeren vanuit Duitsland.
Vorige week heb ik een witte Cinq gekocht voor een collega, en tot nieuwstaat opgepoetst van binnen en buiten.
Heb een complete range van poetsmiddelen bij Tim aangeschaft. En wie denkt dat auto poetsen geen vrouwenhobby is, vrouwen zijn dol op geurtjes en al die middeltjes ruiken heerlijk! :cool:
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
Welkom hier eigelijk ben je meer verslaafd aan de geurtjes dan aan het poetsen :p

Goede branch he dat Internet ;)
Poetse en succes met je toekomstige Z3
 
Bedankt allemaal!
LeonDriver zei:
Welkom hier eigelijk ben je meer verslaafd aan de geurtjes dan aan het poetsen :p

Goede branch he dat Internet ;)
Poetse en succes met je toekomstige Z3
Ik dacht nog, waar laat ik de poetsspullen als ik niet poets? :-s
Op de kaptafel natuurlijk, naast de andere geurtjes rofl
Foto's...
De Toledo heb ik geeneens een foto van, tis lease he. Pronk je toch minder mee hihi.
M'n Driftkikker: http://www.jacqie.net/upload/1210937154.jpg
 
Hallo Sjak! Een BMW Z3 roadster? Hmmm.... is een Audi TT niks voor je?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is wel nieuwe model dus zou denk eerder oude model zijn. Z3 is toch meer sportauto de aandrijving waar hij hoord en naar mijn idee stuk mooier dan TT
 
Het nieuwe model TT vind ik wel mooi, alleen geen Nieuw-model-TT-bedrag in m'n spaarvarkentje zitten (sponsors welkom!).
Om heel eerlijk te zijn, ik heb even getwijfeld tussen die 2. Z3 en oude model TT.
De Z3 vind ik ronduit horny en over de top, de TT is mooi maar geen blingblingauto.
Heb wel eens in een gewone TT gereden, dat vond ik tegenvallen. Destijds had ik zelf een A4, diens grote kracht vind ik weer dat ie als een ouwe schoen zit zo lekker, en veilig rijdt. M'n Toledo geeft me dat gevoel ook. Dat betrouwbare.
Het is ook een beetje waar je voor gaat denk ik. Ik wil een keertje een maffe bak, lekker overdone met chrome-accentjes enzo.
 
Welkom op het forum! Je zit niet eens zover hier vandaan zie ik.
Veel plezier hier, mocht er iets onduidelijk zijn of je hebt een probleem met iets kan je altijd een keer langskomen hier.
 
Welkom op het forum! Ben ik tenminste niet de enige vrouw hier hehe. Ik hoorde dat je met de G220 aan de slag was gegaan. Petje af hoor; ik durf nog niet machinaal aan de slag te gaan! Komt nog!
 
  • Leuk
Reactions: BlueRaccoon
met die naam maar je bijna een man er van he Tim. Laten we zuinig zijn op onze dames. Mooi avatar Tim van de uber audi TT;)
 
SpeeDJ zei:
Welkom op het forum! Ben ik tenminste niet de enige vrouw hier hehe.
Dank je wel! You never walk on high heels alone zullen we maar zeggen ;)
SpeeDJ zei:
Ik hoorde dat je met de G220 aan de slag was gegaan. Petje af hoor; ik durf nog niet machinaal aan de slag te gaan! Komt nog!
Half jaartje actief krachttrainig en flink aan de proteineshakes en het is best te doen denk ik :ja


Tim zei:
Waaaaaaaar blijft je avatar Sjakkie? w^^w
Tadaaa!

@Sven S8 staat een link in 1 van de bovenste postings van me. Foto is beetje te groot om in de pagina te plakken.
De Toledo ga ik nog poetsen, die durf ik nu niet op de foto te nemen hahaha. :schaam
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het schijnt maar het is heel zwaar in je handen, en het schokt mega. De motorkap is wel te doen, in het dak zat bijvoorbeeld beetje bolling en speling. Dan gaat zo'n ding echt met je aan de haal.
De zijkanten, het verticale werk moest ik steeds na een paar minuten even stoppen. Door de trilling van het apparaat raak je ook nog een beetje je motoriek kwijt.
 
ladybug zei:
@Sven S8 staat een link in 1 van de bovenste postings van me. Foto is beetje te groot om in de pagina te plakken.

Ow ja... :grinning: ben gekleurde linkjes gewend op AF, zo overheen gelezen... :eyes:

Staat er mooi bij hoor...


ladybug zei:
De Toledo ga ik nog poetsen, die durf ik nu niet op de foto te nemen hahaha. :schaam

Nee joh, is juist leuk voor een before/after... ;)