• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

lak vervuild door uitlaten

Olivier

Detailing addict
21 mei 2011
99
52
Onlangs zag ik een witte wagen, waarvan de achterbumper een aanslag had door de uitlaten van de wagen, die niet kan weggepoetst worden.

Hoe kan je dit verwijderen? Met klei? Teerverwijderaar?

Een voorbeeld:

IMG_1264.webp

Ik zou het inderdaad proberen te kleien, en als dat niet werkt polijsten. Maar ik heb zelf nog geen ervaring met dit soort plekken :weetniet .

In het geval van de GT3RS zou ik zeggen dat het door de warmte komt van de uitlaten
En zit dus in de lak gebrand.

Veel kans dat je het met een lichte polish kan verwijderen, probeer een pro polish van poorboy's.

Dit heb ik ook op mijn RS2 als ik heel hard heb gereden. Ik krijg het weg met kleien. Mocht er wat blijven zitten; een lichte polish zoals rodders ook zegt.

[MOD]Niet onnodig quoten!! Lees ook dit topic![/MOD]

Denk dat het bij jou meer de overtollige benzine is en vervuiling/rookvlekken die deze geven samen met de warmte.

Bij de Porsche is het bijna echt de hitte.

Zal toch wel een hele toer worden voor de Porsche om dit schoon te krijgen....goed polijstmiddel.

Bij de auto in kwestie kan het meevallen denk ik.

Als je centen hebt voor zo'n auto dan zet je er toch gewoon een nieuwe bumper op? En meteen een paar deugdelijke hitteschildjes... ;-)