• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

lakdiktemeter request voor a.s. zaterdag...?

m.clasener

Detailing rookie
9 okt 2014
1
0
Ik ben mike, rij honda crx.

en ik ga een andere bekijken, maar ik wil graag de lakdikte kunnen meten.

die verkoper zegt dat ie gespoten is, dus ben benieuwd.

via een andere vriend op dit forum heb ik vernomen dat Ferry, met een Opel, beschikt over een dergelijke lakdiktemeter.....

mijn vraag aan Ferry is, zou ik die mogen lenen voor a.s. zaterdag. Eventueel tegen een vergoeding....

Ferry help mij!

Wellicht handig om te melden waar je vandaan komt. Wellicht zijn er wel meer mensen die je een lakdiktemeter uit willen lenen?
En waarvoor wil je hem gebruiken? Je weet immers toch al dat hij gespoten is??

Pas geleden zijn de lakdiktes opgenomen bij mijn auto wat mij wat meer inzicht heeft gegeven. De waardes lagen gemiddeld ongeveer op 180 micron. Dak,kofferbak,motorkap iets meer , deuren bv iets minder. Wat mij verteld is dat wanneer een auto overgespoten is (de mijne niet dus) de waardes wel een stuk hoger liggen bv 300 micron en soms wel hoger omdat met handmatig spuiten een dunnere laag moeilijk te doen is. Maw een overgespoten auto schijnt dus vaak juist een dikkere laklaag te hebben . Wellicht goed om te weten.

Exactly, daarom snapte ik de vraag al niet. Blijkbaar is de noodzaak niet zo hoog want er komt geen reactie meer.
Heb zelf ook een lakdiktemeter die TS best had mogen lenen.