• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lancia foam lance voor Nilfisk C100.5 mogelijk?

Fellic

Detailing rookie
4 sep 2019
3
2
Dag allemaal,

Ik ben nieuw hier. Heb een vraagje.
Ik ben op zoek naar een goede foam lance voor Nilfisk C100.5.
Ik zag één van Lancia foam lance voor Nilfisk Alto.
De vraag is, kan ik deze foam lance ook gebruiken voor mijn Nilfisk C100.5 apparaat?
En tweede vraag is aangezien dat ik naar het buitenland ga mee nemen, moet ik een speciale shampoo gebruiken om de snow foam te krijgen of maakt het niet uit?
Alvast bedankt allemaal.

Groetjes,
Fellic
 

Bijlagen

  • 8B24A7DA-A988-4F15-ADAB-A9B2FDE00328.png
    8B24A7DA-A988-4F15-ADAB-A9B2FDE00328.png
    820,6 KB · Weergaven: 272
  • 456CD522-C261-4126-9A97-D5911DBB2364.png
    456CD522-C261-4126-9A97-D5911DBB2364.png
    329,1 KB · Weergaven: 251
Hey Fellic :D

Welkom op het forum!

De Monello - Lancia Foamlance is een uitstekende foamlans. Mijn ervaring met een Nilfisk C110 (Dus 10 bar meer) was niet zo goed. Dit kan komen omdat ik een wat te grote sproeier in de Lancia had. Geef dus bij het bestellen duidelijk door dat je een C100 hebt, ;)

Een foamshampoo is bedoeld om mee te foamen. Een andere shampoo, zoals een gewone autoshampoo, zal dit niet zo goed doen.

Ik zou je aanraden om bijv. de voordeelset met Lancia + 5L Artico Magico Foamshampoo te kiezen. (Als je een jerrycan mee kan nemen)
 
  • Leuk
Reactions: Fellic
Hoi Quantoxx,

Dank voor je reactie!
Het is mij zeer duidelijk nu.
Wat een TOP forum is dit

Dank voor je tip trouwens. Alleen denk niet dat het mogelijk is zo’n 5L jerrycan mee te nemen met vliegtuig :(

Iig thanks nogmaals!

Groeten,
Fellic
 
Als je een Lancia besteld, zit daar een beetje shampoo al in. (Voor één gebruik)

Oh, je moet er mee vliegen. Dan zou ik een kleinere verpakking nemen, zoals bijv. een literfles. Of natuurlijk iets kopen waar je heen gaat.
 
Ik denk dat ik idd dat ga doen. Aangezien de prijs van 1L + foam lance is het zelfde (op paar euro na) met actie van carclean met 5L.
Ok then..