• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lans breken voor Collinite 476s

M135

Detailing chief
22 nov 2014
257
85
De Collinite is goedkoop, duurzaam en makkelijk te verwerken.

Zit er nu bijna 2 maanden op, 5000km verder, door sneeuw en pekel.

Wassen en nabehandeling met PB QD+, 2 dagen geleden gewassen:

339483FE-E8D5-413E-A3B5-75283847160A_zps54l1nmb7.webp

E0DFFFAB-D99C-4D38-BF42-7789C0D5E53C_zpsqfptvc7b.webp

E254BEA6-0CC1-4FDE-8633-F4C8F62341A3_zpsykhjxgqs.webp

Foto's zeggen meer dan 1000 woorden!

Dat is mooie beading van de QD+.
Verder hebben de Collinite waxen een hele goede reputatie. Ben er zelf ook fan van.

Mooie plaatjes! Als je 2 dagen geleden je auto hebt nagelopen met QD+, dan mag ik wel hopen dat dat er nog op zit;) Beading is een (in mijn ogen gehypet, ik zie mijn auto liever droog) fenomeen wat veroorzaakt wordt door de oppervlakte spanning wat voornamelijk bepaald wordt door de bovenste laag. De laag hieronder draagt er inderdaad aan bij, maar dat is maar marginaal.

Dat is nog echt de QD+, die heeft een duurzaamheid van 2-3 weken. Sowieso is de 476 een topper, ook zonder de QD+ dat is algemeen bekend. :)

Collinite voor mij de topper, prijs kwaliteitsverhouding is hij onverslaanbaar ik blijf het herhalen :-)^
Ik heb de 845/476S/915, voor mij geen andere wax meer.
Trouwens ik gebruik de QD van PB ook altijd na elke wasbeurt, superspul ook :-)^
Heerlijke wagen heb je daar, staat er super strak bij man.