• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

lekker FL kontje

mart bmw7.nl

Detailing rookie
6 sep 2009
96
0
mmmmmm lekker kontje
klep-6.webp

vandaag bezig geweest met het vervangen van mn achter klep na overleg met lepu en xzibit ben ik dr aan begonnen
die kon echt niet meer het was een doorn in mn oog had recent de klep laten spuiten dit resulteerde in roest vorming en een paar tinten kleur verschil
(zie foto voor roest en kleur verschil )
screencap_1491.webp

dus actie was nodig
bekleed :
klep-.webp

naakt :
klep-12.webp

de draadjes
klep-11.webp

slot en stang
klep-9.webp

please mtv pimp my achterklep
klep-10.webp

shit facelift -prefecelift past niet dus maar ff aan passen
klep-8.webp

NA:
klep-4.webp

OEM dus gegalvaniseerd
klep-5.webp

zo trots als een pauw
klep-3.webp

+1 voor Jeroen

Ik vroeg me ook al af waarom die laatste foto er bij stond.
Een foto van de kofferbak met nieuwe klep zou inderdaad makkelijk zijn om te vergelijken met de oude.

Een 50/50 van een before and after zou wonderen doen. Ik ben geen BMW kenner, weet dus absoluut niet hoe een face-lift kontje er uit zou moeten zien :weetniet

das een facelift kontje
facelift wil zeggen dat dr een chrome stip op de koffer deksel zit de rest van de 7 is nog steeds OEM alleen deze klep kon ik niet aan me neus voor bij laten gaat voor maar 100 eur op kleur me strip en binnen bekleding

@ corsa wim
uitlijnen was ff een klus maar is aardig gelukt

mk-us zei:
Wellicht dat het komt omdat ik geen echte otofiel ben, maar uuuuhh: 'FL'-kontje

het enigste wat dr anders is aan de voor en na foto is de chrome strip boven de nummer plaat
zou het een full face lift achterkant zijn dat zou ik er ook heldere lamp units in moeten doen maar wil de 7 zo veel mogelijk oem houden

The Musicman zei:
+1 voor Jeroen

Ik vroeg me ook al af waarom die laatste foto er bij stond.
Een foto van de kofferbak met nieuwe klep zou inderdaad makkelijk zijn om te vergelijken met de oude.

keuze was echter niet moeilijk of 450 a 700 uitgeven voor spuiten zonder garantie om dat er al roest in zit of voor 100 eur een nieuwe klep op kleur

The Musicman zei:
Ik ben ook meer van orgineel houden hoor!
Hoewel ik vroeger wel eens auto's heb uitgebouwd.
Alleen sommige auto's moeten gewoon orgineel blijven...

en op veler verzoek het oude PFL kontje met roest en kleur verschil
screencap_1493.webp

screencap_1492.webp

zie hier de beading van meguiars gold class liquid wax
https://www.youtube.com/watch?v=EVez5dpKsUE

zeer zeer zeer mooie wagen en mooi resultaat,
heb wel een kleine opmerking, krijg je door het veranderen van het bevestigingspunt geen problemen? dat deze verminderde stevigheid heeft en inscheurt? ik hoop ten zeerste van niet voor je.... maar toch in het oog houden...

uiterraard hou ik het de eerste tijd ff in de gaten
maar als ik een FL schaar set zou monteren zit en de gaten op de zelfde plaats
de huidige schaar is qua metaal dik genoeg om het gewicht te houden maak me dr niet zoveel zorgen om

Acc_Focus zei:
zeer zeer zeer mooie wagen en mooi resultaat,
heb wel een kleine opmerking, krijg je door het veranderen van het bevestigingspunt geen problemen? dat deze verminderde stevigheid heeft en inscheurt? ik hoop ten zeerste van niet voor je.... maar toch in het oog houden...

mart bmw7.nl zei:
danku probeer het ook zo tehouden dus opletten met parkeren loop liever wat verder en ze slaapt in de garage samen met de dap en div Meguiar's producten

+1 die van mij slapen ook binnen, gebroedelijk zij aan zij.