• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lelystad poetsmeeting. Wanneer?

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.988
193
47
Den Haag
Inmiddels legendarisch en wederom voor herhaling vatbaar.

Even een peiling of er genoeg animo en/of interesse voor een meeting is.

Keuze uit 3 maanden, genoeg tijd om van te voren rekening ermee te houden.

Sowieso wordt het weer in een weekend.

Ik zou zeggen, brand los. :-b
 
@ Joost, mocht er genoeg animo voor wezen, dan zal ik de contacten weer eens oprakelen.
Ikzelf heb er wel weer zin in, helaasch is het restaurant van de grote biefstukken onlangs dichtgegaan, dus voor te eten moet ik dat wat anders roggelen.
 
Doe maar in mei, ik ben er ook weer bij, altijd gezellig en Bart een budel meetings is atlijd goed. Ik help wel mee.
 
Mei want dan leggen alle volgens een ei en kunnen ze dus niet je auto onder poepen :-"
Lijkt me heel mooi om een keer een meeting mee te maken en eindelijk mensen te zien die me begrijpen ipv voor gek verklaren als ik mijn auto goed schoonmaak..
 
Vond het de afgelopen keer zeker voor herhaling vatbaar, dus probeer ik weer van de partij te zijn. Het liefst wel in mei aangezien mijn vriendin eind maart begin april is uitgerekend.
 
Lijkt me leuk om een keer bij te zijn. Heb voor april gestemd, want hoe eerder hoe beter.
Mocht het mei worden, dan hangt het van de datum af vanwege vakantie.
 
Was hier al wat meer over bekent, omdat ik net een post zag van Nicknameless (https://forum.Carclean.com/cc_postsm272561/Wat-wordt-je-volgende-poetsklus.aspx#post272561 ) over 27 mei?