• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Leren cabriodak, waarmee te verzorgen?

TOEZMAN

Detailing addict
27 nov 2010
121
62
Beste liefhebbers,

Ik moet binnekort een auto detailen, waar een leren cabriodak op zit. Het leer is erg uitgedroogd. Wat is naar jullie mening een goed product om het leer mee te voeden? Ik weet niet of de ledervoeding die ik voor mijn Alfa interieur gebruik last van de neerslag krijgt. Is bijvoorbeeld een leeronderhoudsproduct met een waterafstotende factor aan te raden, of moet het niets uit maken?

Groeten Cartouche
 
Bedankt Hans, dat product zag er in mijn ogen ook uit als het ideale product maar ik wilde toch nog even feedback. Dus bij deze, dankjewel!
 
Het is dat ik 'm sinds kort zelf heb, en op een stoel gebruikt heb.
Verwerkt ongeveer zoals de Rapide dressing die ik vroeger voor de zadels had.
Maar deze trekt er nog beter in en blijft niet vettig.

Hans
 
en een gewone cleaner/protector voor een dak?
is de buitenkant leder? dan gaat de gliptone er zo direct afgewassen zijn bij de eerste regenbui,
heb deze eens aangebracht op lederen schoenen, en het resultaat was echt oogverblindend mooi, tot er 2 druppels regen vielen.....
 
Deze Gliptone zegt een waterafstotende factor te hebben. Zou dus geschikt voor het dak lederen dak moeten zijn.... Krijg het morgen binnen dus ben benieuwd.
Idd een oud autootje;) zie je tegenwoordig niet meer zo snel haha.