• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Let It Rain: februari 2019!

Laurette

Duckling of Bling
Medewerker
Tester of Bling
1 nov 2016
414
125
114171

De hele maand februari: Let It Rain!

In de maand februari gaat onze regenactie weer van start! Met de actiecode LetItRain19 geven we aan de hand van de gevallen regen van de vorige dag korting op je order. Valt er 5mm regen? Dan krijg je 5% korting op jouw order!

De regen in millimeters van de vorige dag zal vanaf 13.00u als korting actief zijn. De korting is 24 uur geldig. Als meetpunt gebruiken we Berkel en Rodenrijs. De maximale korting kan oplopen tot wel 30%!

Op vrijdag 1 februari gebruiken we de gevallen regen van donderdag 31 januari. Mocht het gaan sneeuwen, dan gebruiken we de sneeuw in centimeters! Met sneeuw kan de korting zich elke dag opstapelen aangezien sneeuw blijft liggen! Valt er 5cm sneeuw en een dag later weer 6cm? Dan krijg je op de tweede dag maar liefst 11% korting!

*Niet geldig icm andere acties, aanbiedingen of voordeelkits

Bekijk de gevallen neerslag hier.

Laatst bewerkt door een moderator:

Farson

Detailing trainee
1 jul 2017
86
40
Almere
Gisteren een hoop regen alleen geen registratie bij het weerstation?!

PA27506

Detailing trainee
3 feb 2019
52
30
Als ik een bestelling plaats in mijn winkelkarretje en dan de kortingsode invul dan krijg ik de melding " invalid code " ..?
wat doe ik verkeerd..?

RedCat

Detailing guru
15 nov 2009
5.289
190
Utrecht
Let op de hoofdletters, anders knip plak uit de post hierboven

PA27506

Detailing trainee
3 feb 2019
52
30
Lukt ook niet...
114226

bighead

Detailing chief
27 dec 2008
63
78
Heeft met dat artikel te maken, als ik alleen dat artikel in de winkelmand stop, dan werkt het hier ook niet. Doe ik er een ander artikel bij, dan werkt de code wel.

PA27506

Detailing trainee
3 feb 2019
52
30
In de aankondiging staan toch geen uitzonderingen vermeld..? Is Nanolex dan uitgesloten van die actie..? Ik zie dat nergens staan..?

MeganeRS

Detailing guru
6 jul 2016
552
128
44
Heerhugowaard
@PA27506, je vult de verkeerde code in!

LetItRain19 , hoofdletter I was je vergeten.
En het is kortingscode, niet invullen bij coupon.

PA27506

Detailing trainee
3 feb 2019
52
30
Ik heb de code gekopieerd uit het eerste artikel... heb al van alles gedaan.. met andere producten lukt het idd wel, dan krijg je de code zelfs automatisch ingevuld in je karretje, maar met Nanolex niet... staat nergens vermeld maar zal dan blijkbaar uitgesloten zijn van deelname aan de actie ..??

Istnogferarie

Detailing guru
9 jan 2016
4.755
208
36
Gouda
@PA27506 je vult het in de linkerkolom in (couponcode) maar je moet het in de rechterkolom invullen (kortingscode)

PA27506

Detailing trainee
3 feb 2019
52
30
Heb ik gedaan... :confused:

MeganeRS

Detailing guru
6 jul 2016
552
128
44
Heerhugowaard
Ik denk met de coating-set dat er wat mee is.
Willekeurig Nanolex in de mand gegooid en code werkt wel dan.
114229

PA27506

Detailing trainee
3 feb 2019
52
30
Denk idd dat het daar mee te maken heeft.. met Gyeon Q2 Rim protection kit werkt het ook niet...
Er zullen uitzonderingen zijn, spijtig dat het niet werd vermeld in de aankondiging...

Istnogferarie

Detailing guru
9 jan 2016
4.755
208
36
Gouda
Het staat er dit keer niet bij inderdaad. Normaliter zijn afgeprijsde artikelen uitgesloten van deelname, misschien in dit geval ook @Laurette ???

• Leuk
Reactions: RoyR

PA27506

Detailing trainee
3 feb 2019
52
30
De Nanolex kit is niet afgeprijsd en daar krijg ik ook geen korting op...zie post #5 ...

Soepergrover

Soeper Moderator
Medewerker
Tester of Bling
13 mei 2009
6.719
218
Omgeving Breda
Ik vermoed dat het komt doordat het een soort voordeelkit is, waar al korting op zit vergeleken met wanneer je alle onderdelen separaat zou aanschaffen.
Doorgaans vallen zulke kits buiten extra acties. Er zijn de afgelopen tijd zoveel actiedagen geweest, dat nu wellicht even vergeten is om het nogmaals te vermelden.

• Leuk
Reactions: RoyR

PA27506

Detailing trainee
3 feb 2019
52
30
Dat zou kunnen, het zijn tenslotte ook maar mensen hé... ;)
Misschien toch laten aanpassen dan.. op deze manier krijg je misverstanden ...

RoyR

Detailing guru
3 jan 2015
2.570
178
21
Zwolle
Hier ook even geprobeerd. Code werkt gewoon.

Code is niet geldig met producten die al in de aanbieding zijn of indien het een voordeelkit is.
114249

114249

Cordoba

Detailing guru
6 jul 2012
2.435
193
57
Ik heb net als Marcel ook even mijn nieuwsbrief gecheckt, en kwam met precies dezelfde tekst. Het vreemde is alleen dat de kit die @PA27506 wil bestellen er niet bijstaat dat het een aanbieding/kortingsactie betreft, zo te zien eigenlijk een normale kit zoals die er veel meer in het assortiment zitten, zonder speciale kortingen.
(dat een kit in totaalprijs goedkoper is dan de losse producten lijkt mij vrij normaal)

Overigens staat er in de actiebrief meer info, bijvoorbeeld over hoe de korting werkt met sneeuw.