Sinds enkel dagen ben ik de trotse eigenaar van een Audi A6 Quattro 3.0TDI Sedan Met PB APC en Trim restorer + de Glipstone producten voor de stoelen ben ik gister begonnen met het interieur.
In de auto zat een zogenaamde Brodit clip die ik er uit wilde hebben, gister heb ik deze na voorzichtig wrikken er vrij makkelijk uit kunnen krijgen. Onder de clip kwam helaas een nare lijmplek weg... Al ik het nu goed bekijk is dit een restant van een vorige carkit en was de Brodit clip hoogst waarschijnlijk geplaatst door de vorige eigenaar om deze lijm plek te verstoppen.
De lijmresten zijn dik en erg hard ik ben bang dat het epoxy is
Iemand na het zien van onderstaande foto's een tip, middel of hulpmiddeltjes om deze plek te lijf gegaan?
Het kan de Brodit clip niet geweest zijn, deze heeft een onschuldige plakstrip:
In de auto zat een zogenaamde Brodit clip die ik er uit wilde hebben, gister heb ik deze na voorzichtig wrikken er vrij makkelijk uit kunnen krijgen. Onder de clip kwam helaas een nare lijmplek weg... Al ik het nu goed bekijk is dit een restant van een vorige carkit en was de Brodit clip hoogst waarschijnlijk geplaatst door de vorige eigenaar om deze lijm plek te verstoppen.
De lijmresten zijn dik en erg hard ik ben bang dat het epoxy is
Iemand na het zien van onderstaande foto's een tip, middel of hulpmiddeltjes om deze plek te lijf gegaan?
Het kan de Brodit clip niet geweest zijn, deze heeft een onschuldige plakstrip: