• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Lijmresten (epoxy !?) carkit

Joor

Detailing rookie
19 jun 2011
3
0
Sinds enkel dagen ben ik de trotse eigenaar van een Audi A6 Quattro 3.0TDI Sedan :party Met PB APC en Trim restorer + de Glipstone producten voor de stoelen ben ik gister begonnen met het interieur.

In de auto zat een zogenaamde Brodit clip die ik er uit wilde hebben, gister heb ik deze na voorzichtig wrikken er vrij makkelijk uit kunnen krijgen. Onder de clip kwam helaas een nare lijmplek weg... Al ik het nu goed bekijk is dit een restant van een vorige carkit en was de Brodit clip hoogst waarschijnlijk geplaatst door de vorige eigenaar om deze lijm plek te verstoppen.

De lijmresten zijn dik en erg hard ik ben bang dat het epoxy is :'(

Iemand na het zien van onderstaande foto's een tip, middel of hulpmiddeltjes om deze plek te lijf gegaan?

img00457201204291319.webp

img00458201204291319.webp

Het kan de Brodit clip niet geweest zijn, deze heeft een onschuldige plakstrip:
img00459201204291319.webp

Als het epoxy is dan zou dat keihard moeten zijn.
Mocht je dash nou heel zacht zijn (dat je het kan indrukken) dan zou je eens kunnen kijken of je de epoxy koud kan maken en het op deze manier kan laten "knappen"

Ik heb alleen geen idee hoe agressief de epoxy is en of dat ook in je dash is "gevreten".