• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Live uitgezonden: Nanolex Trainingsdag - Zaterdag 9 november 2013

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
Morgen is het zover! Nanolex houdt bij Carclean.com een trainingsdag over haar producten.

De dag is verdeeld in twee: een ochtendsessie en een middagsessie. Elke sessie heeft ruimte voor 12 deelnemers. En deze plaatsen zijn volgeboekt.

Een unieke primeur hebben we tijdens deze dag, want we gaan de training LIVE uitzenden via ons Youtube-kanaal en onze Google+ pagina.

Zo kan iedereen vanuit huis, op je tablet of op je mobiel meekijken naar de training van Nanolex.

De Live-uitzending is een pilot, als het goed verloopt zullen we in de toekomst meer en vaker gebruik hiervan maken.

De ochtendsessie start om 10.00 en eindigt om 13.00. De middagsessie start om 14.00 en eindigt om 17.00.

Hier kun je ons Nanolex-assortiment zien:

https://www.Carclean.com/merken/Nanolex

LIVE UITZENDING:

En we gaan hier verder, de feed stopte onbedoeld:

De tweede sessie start over een kleine 10 minuten:

Laatst bewerkt door een moderator:
De test stream is nu even stopgezet, de trainingen blijven na het live-evenement beschikbaar! :ja

@Joost91, dank je ;)

Het verliep even niet volgens plan, de winterset moest eronder, maar er vielen balanceerloodjes vanaf. Dus die worden op dit moment opnieuw gebalanceerd.

Straks take 2 :P

]-0 na 15 min is het eindelijk gelukt om op mn tablet te kijken. Op mijn mobiel lukte het gelijk. Alleen moest ik mijn tablet eerst op request desktop site zetten.
Maar goed ik kijk en luister mee.
Beeld is goed, geluid is goed. Alleen degene achter het beeld is beter te verstaan (volume)

Dat ben ik waarschijnlijk, we hebben de microfoon nu verplaatst :)

Je kunt ook vragen stellen via onze Google+ Pagina:

https://plus.google.com/117295911753162190801/posts/abM4zAbX3hg

wide_360p_v4613293.webp

De live stream van de tweede sessie van de Nanolex training begint rond 14.00u / The live stream of the second session of the Nanolex training will start around 2 pm.

En voor het stellen van vragen tijdens onze live-uitzending kun je hier terecht:

https://plus.google.com/117295911753162190801/posts/9KcRx3ohmMw

Ik moest helaas naar de voetbal toe, dus ik heb van beiden sessies een groot gedeelte gezien. Het was leuk en leerzaam, alleen leek het erop dat de presentatie dood viel. Dit was goed te zien toen jullie de auto gingen foamen
Verder zijn zulke online sessies zeker voor herhaling vatbaar.:-)

Was erg goed geslaagd.:) Erg gaaf dat er zelfs een livestream van is gemaakt en de second screen voegde ook echt wat toe.
En was ook gezellig om met zowel bekenden als onbekenden nog wat na te praten.

Ondanks eerdere Nanolex Training Day ook vandaag weer nieuw inzichten opgedaan over het aanbrengen van de Nanolex Ultra op de ramen en het polijsten met Glaspolish.
Ook interessant dat er nu een vernieuwde Nanolex Professional voor de lak is waarbij het spoor van het aanbrengen net iets beter te volgen is.
Als ik niet in september de Nanolex Ultra Paint sealant had gekregen tijdens de Audiforum S/RS Meeting Show & Shine dan had ik nu denk ik de professional meegenomen ;)

Maar goed misschien maar beter ook, eerst dan nog maar met extra veel aandacht de Nanolex Ultra volgende week zondag gaan aanbrengen als ik alles tenminste binnen de tijd ga redden en het kan met het weer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Was zeker erg leuk en leerzaam! Ben helemaal om voor de WashCoat! :)

Wat een mooie MINI! :-"

Florian, thanx for washing my car today!