Ik ben laatst met een swift bezig geweest alleen vele krassen kreeg ik dr niet uit. Wat doe ik fout? heb M83 gebruikt icm 7006 pad rotary ongv 1500 toeren. Moet ik vaker er overheen? harder drukken?? of een zwaarder middel pakken? [MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
Als ik het zie dan zijn de krassen aardig diep, je kan zwaarder gaan met M84 i.c.m. een woolpad. Werkt dat ook niet dan wetsanden en daarna M84, woolpad en dergelijke. Zijn ook hele rare krassen, ik zou bijna zeggen dat ze onder de lak zitten 8o
Denk dat ik eens SSR 3 ga bestellen bij TIM. Heb ook al m83 geprobeert met woolpad maar vond zelf weinig toevoegen tov W7006 pad.
Hoeveel Passes heb je gemaakt..? Ik zou eerst proberen er nog eens over te gaan,werkt dat niet.. Dan kan je idd over stappen naar zwaarder spul
2 keer er overheen geweest. Lak voelt wel glad, maar kan gewoon beter naar mijn idee. HEb zelf ook zo van waarom helemaal te pletter werken en niet in 1keer een wat zwaarder middel gebruiken.
Wordt het uberhaupt wel minder? Als het totaal niet minder wordt dan zitten ze waarschijnlijk onder de lak, w7006 en M83 haalt er toch echt wel wat vanaf lijkt me, blijft je nagel er in hangen of voel je ze totaal niet?
De combi kan ook te zwaar zijn op een harde lak. Dennis, Adrie en ik weten dan wat er gebeurt als je na lang werken de auto in de zon zet.... :-" Maar die krassen op de foto lijken dusdanig heftig dat je beter eerst kan wetsanden en daarna polijsten!
Lijkt ook of de randen van de krassen afgevlakt zijn (door polijsten?). Ze zien er nl. vrij breed uit, en niet scherp. Vandaar dat het misschien lijkt of ze onder de blanke lak zitten? Heb me laten uitleggen dat het daarom beter is om eerst te wetsanden, om te voorkomen dat je de krassen verder 'uitholt'.