• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Maar even voorstellen!

koenspitteler

Detailing chief
1 apr 2020
36
95
Goedendag allen!

Ik ben Koen en ben bijna 26 lentes oud.
Ben woonachtig in Zeewolde en heb op het moment een Ford Fiesta uit 2011 voor de deur geparkeerd.

Heb daar voor jaren in een Seat Ibiza uit 2004 rond gereden.
Dat was ook de auto waardoor ik aan het poetsen ben geslagen.

Het is bij mij allemaal begonnen met Meguiars, eerst een goede shampoo etc etc...
Na een paar beginnersfoutjes (1 emmer met wassen, geen voorwas). Ben ik me er een beetje in gaan verdiepen. Las al veel op forums en keek een hoop youtube.

Uit eindelijk een simpele polijstmachine, klei, en compound gekocht en gaan poetsen.

Na aanschaf van de Fiesta weer het poetsen opgepakt. Mn meguairs spulletjes waren bijna op en zocht weer wat nieuws.
Op de site kwam ik er niet helemaal meer uit en ben naar Berkel gereden.
Na een goed advies kwam ik thuis met 2 tassen voor mooie spulletjes. Niet wetende dat de week er na al een volgende bestelling klaar was om afgeleverd te worden.

Nu een aantal bestellingen verder en veel hier gelezen te hebben werd het maar eens tijd om me aan te melden en voor te stellen!

Ik zal vast nog wel een keer wat vragen hebben en dan horen jullie ze wel.
20200406_133556.jpg
20200403_143647.jpg
IMG-20200402-WA0001.jpg