• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mace meld zich!

Mace

Detailing guru
3 mrt 2020
156
138
In een ver verleden jaren als bijbaan BMW's gewassen en gepoetst, van originele 'BMW Hard-Wax' en 'Amerikaanse Was' overgegaan op 3M Clean&Polish producten. Hierna jarenlang een zeer gemakzuchtige kilometervreter geworden, waarbij de garage bij de beurten maar eerst de auto waste, voor ze eraan durfden te beginnen... ;)

Sinds November rijdend in een zwarte Tesla Model 3 en gezien de erbarmelijke staat van de lak bij aflevering, weer me gaan verdiepen in wassen/poetsen/coaten.

Inmiddels staat de auto in een glascoating en onderhoud ik hem keurig netjes met een arsenaal aan Gyeon producten, uiteraard allemaal bij CarClean vandaan. Zeer deskundig en uitgebreid advies gehad van ze.

Grootste zoektocht pop dit moment is een overdekt plekje in de omgeving Rhoon, waar ik naar hartenlust mijn eigen en vrouwlief's auto kan vertroetelen....Dus als iemand in de buurt iets heeft...let me know!
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en PA27506