• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Machinaal polijsten

Jdb

Detailing chief
27 feb 2017
280
88
Na een periode alleen de auto te wassen heb ik afgelopen week voor het eerst meerdere stappen gevolgd (wassen, kleien, polijsten, waxen). De laatste twee stappen heb ik handmatig gedaan. Ik lees hier veel over machinaal polijsten enzo, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Hebben jullie misschien tips? Iemand in de regio die me wegwijs kan maken? Als student is er helaas niet gelijk het budget voor aanschaf van een dure machine..
 
Een Polishing Power DAP 900 V3 is een mooie machine!
Waar woon je precies? Dan kan er iemand uit de buurt wellicht informeren.
 
Een Polishing Power DAP 900 V3 is een mooie machine!
Waar woon je precies? Dan kan er iemand uit de buurt wellicht informeren.

Vlakbij Leeuwarden woon ik. Wat is de prijs van zo'n DAP900 en wat moet je daar allemaal bij kopen zegmaar?
 
Laatst bewerkt:
Jelmer woont vlakbij Leeuwarden. :p

Er zal een hoop te vinden zijn qua machines. Denk aan die poetsmachientjes van de lokale autoshop tot hoog segment machines van honderden euro's. :p

Echter, een kwalitatief goede machine tegen een aangename prijs is inderdaad de DAP900 V3. Een losse machine kost zo'n €185,00, maar je zal daar nog polijstmiddelen/pads en dergelijk bij moeten hebben. Een DAP900 V3 is er ook in een Powerpack en dan heb je meteen alles wat je nodig hebt. Zo'n pakket zit op de €235,00. (Alle stappen vóór het polijsten, daar heb je al spullen voor)

Bij de Powerpack zou ik, apart, nog een ontvetter aanschaffen. Dit gebruik je tijdens en na het polijsten om de lak brandschoon te maken en dit is dus goed om tussentijds je werk te controleren (ben ik al klaar) en nadien om een schone lak over te houden waar je wax veel beter op hecht. (standtijd word dus beter)

Met deze machine kan je alles doen, dus dat is geen probleem.



Greetz