• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Machinale polijstpads op maat sorteren in de webshop

U vraagt wij draaien:
1584455539169.png
 
Sneller dan verwacht maar als je ineens thuis moet werken heb je veel minder onderbrekingen en ben je er sneller mee klaar. Het kan zijn dat ik een pad gemist heb of dat er een pad verkeerd staat, foutje in selectie is snel gemaakt, laat het even weten dan pas ik dat aan.

Daarnaast zijn er zogenaamde configurables zoals de DopeFibers pad. Als die voorkomt wil dat zeggen dat één van de uitvoeringen geschikt is voor de geselecteerde maat. Het is de bedoeling dat we dat met vrijwel alle pads gaan doen om de berg plaatjes die je nu hebt een stuk te verkleinen. Doordat je kunt filteren is het ook niet meer noodzakelijk dat je direct ziet welke maat het is. Als je een maat kiest en je ziet een combi plaatje dan weet je dat dit product een maat heeft die je zoekt.
 
Gaan we naar kijken maar dat is al makkelijke te zien dan de pads. Teveel filters wordt ook zo onoverzichtelijk en als ik die inschakel dan schakel ik ze in voor alle categorieën waar vloeistoffen in zitten en dat zijn er nogal wat.