• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

madtraxx

madtraxx

Detailing rookie
11 aug 2008
520
0
even voorstellen:

Patric, 23 jaar woon in Hoogvliet
rijd zelf een 106 1.3 rallye en sinds kort hebben we onze 306GTI-6 verruild voor een matiz.
Heb me hier geregistreerd om wat meer info in te winnen op het gebied van het "detailen".

foto van mijn auto http://home.wanadoo.nl/p.alphen/08042007080.jpg
 
Welkom op het forum Madtraxx. Het blijft een leuk autootje zo'n 106 Rallye.:ja

Jammer (tenminste: dat denk ik dan) dat de 306 (zeker als het een GTI-6 was) weg is. Ik heb zelf 2 306-en gehad en wat waren dat heerlijke auto's om mee te rijden: heerlijk comfortabel, maar toch r*testrak door een bocht kunnen dankzij de meesturende achteras:)^

Nogmaals veel plezier op het forum.
 
hehe, mwah met een gemiddeld verbruik van 1:9-1:10 is het geen leuke auto, tenminste niet voor het meisje wat ermee reed.
Die wilde weer terug naar wat zuinigs zodat ik kan sparen voor een Impreza ;) slim bedacht he?
het scheelde incl verz. zo'n 250-300 euro per maand.

Die rallye is toch wel meer fun dan een 306GTi-6 veel spartaanser, en daar houd ik van.
Owja, die "meesturende" achteras; slappe rubbere bevestiging van de achteras bedoel je ;) maakt hem ook een beetje onvoorspelbaar omdat je niet goed kan voelen wat de kont doet. Voor de rest een prima auto met 167pk en een 6bak waar je bij 215km/h pas naar 6 hoeft.
 
misschien nog wel leuk om toe te voegen:

Ik was ooit bezig met een 1.6 16v voor in de rallye.
Samen met een setje scherpere nokkenassen moest dit 155pk gaan leveren.
Helaas is het bedrijf waar dit blok stond en waar ik het zelf eigenhandig heb gereviseerd tot de grond toe afgebrand....
Nu rijd ik dus maar door met het 1.3tje ;)
 
daar kom ik dagelijks overheen, bijna elke dag ;) ben momenteel goed te herkennen... gescheurde achterbumper 8-())
 
afgelopen weekend de auto nog even gepoetst, vandaag ff snel de Matiz in de goldclass gezet. Morgen even wat beading foto's maken. (weet zeker dat het gaat regenen). Gisteren met de rallye nog een leuk sprintje tegen een Leon Tdi gedaan. liep op zo'n 1,2 km maar een metertje of 15-20 op me uit. Volgende stoplicht raampje open en even uitleg gekregen wat er met de Leon was gedaan.... grotere turbo en gechipt. En dan de blik als je verteld dat je een 1.3 8v met 100pk hebt :D dat is net als die creditcardreclame Onbetaalbaar :-b
 
Vandaag even bij Tim langsgeweest, uiteraard de helft vergeten maarja... ben een potje Natty's red, potje wheelsealant en een flesje EX rijker.