• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Mag ik mij even voorstellen

Sjeng

Detailing addict
25 mei 2010
29
52
Ik ben Jan, 47 jaar en woonachtig in het Midden-Limburgse Reuver. Hoewel ik al jaren auto rij, ben ik pas sinds kort geïnteresseerd in de serieuzere aanpak van het verzorgen van mijn auto. Ik heb daartoe eerst veel op deze site gelezen en vorige maand de eerste artikelen bij carclean besteld (nooit geweten dat je van kleien zo'n verschil al krijgt). Niet dat ik zo'n fanatieke autopoetser ben, maar ik vind het gewoon leuk als mijn auto er mooi blinkend in de avondschemering bij staat. Overigens is mijn auto een Toyota Avensis stationwagon uit 2004, metallic zilver van kleur.
Door het gebrek aan kennis en ervaring zal ik voorlopig op het forum weinig zinnige inbreng kunnen leveren, maar ik zal er wel veel van leren waarvoor alvast mijn dank.

Groeten,

Jan

Welkom,

Goede vragen worden ook gewaardeerd.
Kan iedereen weer eens het antwoord meelezen zonder te hoeven zoeken :jippie .

Hans