• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Magic stelt zich voor na de Seat clinic

Magic

Detailing rookie
29 mei 2011
59
0
Hallo Carcleaners,

na de geslaagde Seat poetsclinic en een paar tasjes met goodies verder, is het tijd voor het forum :)

Ik ben Marcel a.ka. Magic en rijdt in een Seat Ibiza uit 2004. Deze gaat over een kleine 8 weken ingeruild worden voor een nieuwe Ibiza ST.
Aangezien ik deze in "nieuwstaat" wil houden ben ik via het Seat Online forum bij de clinic terecht gekomen en er ging een wereld voor mij open!

Ik kwam nooit verder dan een poetsbeurt in de wasbox en als het snel moest de wasstraat.... (vloeken in de kerk ik weet)

Ik koop niet vaak een nieuwe auto, dus voor de ST wil ik wel tijd en geld steken om hem mooi te houden.

Ik heb ongetwijfeld veel leeswerk voor de boeg, maar mocht ik vastlopen/twijfelen meldt ik mij! :)

Grtz,
Marcel

Zijn het zeker :)

In de huidige Ibiza is het passen en meten om onze duikspullen te vervoeren, een echte station is te groot en te duur en zodoende kwamen we eigenlijk al snel bij de ST uit.

Adablauw gaat ie worden, een soort van zeer donkerblauw metallic, met 17" velgen. 1.2 TSI met 105pk. Trots dus en daarom hebben we geïnvesteerd in de schoonmaakspullen.

Leuk om te doen en behoud van je auto, de oude Ibiza is dus een mooi oefenobject voor het echte werk over een week of 8 :)

@ Hans,

dank je :) Als die er is gaan we zeker een fotosessie doen en de pics plaatsen :)

@soepergrover,

dank je

Welkom hier, ben ook net nieuw en ben ook al behoorlijk aangestoken met het virus. Pas maar op voor je het weet ben je verslaafd aan het detailen :lol

Bedankt allen :ja

Ik ken mezelf: eerst niet zoveel met auto wassen e.d. maar na wat leeswerk en ervaringen begint het toch aardig te jeuken...... en dan kan ik dus doorslaan naar het belachelijke aan toe :P

Hallo Marcel,
Welkom!!
Heb je ook al een lijstje op het oog??

Als je wilt,stuur ik wel ff het mijne door :lol ,zijn mijn eerste 5 bestellingen en er zullen er nog volgen:rules

Groeten Danny

Hallo grandscenicman,

sterker nog: na de clinic gingen we met een DAP900 en 2 tassen vol goodies weg.... de DAP900 was de starterskit met de bekende 2 flessen polisher van monello en 3tal pads. Verder nog een aantal mf doeken, autoshampoo, kleistarterskit van Mothers, borstels en PW blauwe wax. (ik vergeet nog het eea maar je snapt hem wel ;) )

Een tweede bestelling staat al in de planning: wegens drukte en tijdsdruk moesten we wel weg bij de clinic dus we hebben nog niet alles compleet.
Dodo Juice - Mint Merkin - Microfibre Window Cloth
Glass Master Pro - Glass Master Pro - Glass and Surface Cleaner kit
Meguiars - Ultimate Wipe Wash Mitt (Super Thick Microfiber)
Pro Vision - Glass Scrub Cream Cleanser - 350ml

Staan tot nu toe in de winkelwagen, vanmiddag komen daar nog wel een paar dingetjes bij denk ik zo..... S&W bijvoorbeeld en een paar mf aanbrengpads.

Marcel,

welkom, leuk je te ontmoeten tijdens de clinic. Succes met je nieuwe Ibi en het oefenen op de oude ...

Welkom!
Ik ben zelf hier ook nieuw.
Heb zelf jaren in een Ibiza gereden (diesel en LPG) 2001-2009 maar dan voornamelijk als lease auto.
Laatste auto was er een uit 2007 (prive) maar die beviel me niet zo (schadebak) dus rij nu een Audi A3 (2004).
Maar ik heb inmiddels al voor een kleine 300 euro aan spullen gehaald her en der. Laatste 2 bestellingen komen van CC!

Suc6 met de Ibiza!

IROA-1 zei:
Marcel,

welkom, leuk je te ontmoeten tijdens de clinic. Succes met je nieuwe Ibi en het oefenen op de oude ...

Wederzijds! Altijd leuk om tips en hints van een gevorderd iemand te krijgen :)

Volgende keer op de Seat meeting? :-"

@A3: we gingen we met 330 euro aan spullen en heb nu voor een euro of 50 in het mandje zitten... daar moeten nog een paar spullen bij dus de 100 zal het wel weer worden :-b
Maar goed dan heb je een aardige verzameling waar ik inderdaad mee kan gaan oefenen :-d

Het is idd een soort verslaving, dat merk ik ook.
Je word er hebberig van :)

Suc6 verder met detailen!

Na lang wachten was het dan zover!

Gisteren de sleutels mogen ontvangen van onze nieuwe Ibiza ST! :party

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Wij vinden het een mooi bak :lol :love