Hoi hoi. Ik krijg tegenwoordig een aantal van jullie bestelllings-mails in de Junk box als "spam/phishing". Zelfs als ik jullie adres specifiek invul als "Trusted" gebeurt het nog met de bestellingsconfirmatie.
Na een bestelling krijg ik normaal 2 mails: de factuur en de bestelbevestiging. Het is deze laatste die als phishing wordt aangemerkt door Windows Live Mail.
Daarna komt er normaal een derde email met de Track&Trace info.
Van de bestelling van gisteren heb ik zelfs geen enkele melding van versturen gekregen (ook niet in de Junk folder). Ik dacht "hé, er zal iets niet in stock zijn, FF kijken" en in mijn Account zag ik dat het al lang verstuurd was gisteren en uit is voor levering door PostNL vandaag.
Ligt dit bij mij, mijn provider, of is er iets anders aan de hand?
Na een bestelling krijg ik normaal 2 mails: de factuur en de bestelbevestiging. Het is deze laatste die als phishing wordt aangemerkt door Windows Live Mail.
Daarna komt er normaal een derde email met de Track&Trace info.
Van de bestelling van gisteren heb ik zelfs geen enkele melding van versturen gekregen (ook niet in de Junk folder). Ik dacht "hé, er zal iets niet in stock zijn, FF kijken" en in mijn Account zag ik dat het al lang verstuurd was gisteren en uit is voor levering door PostNL vandaag.
Ligt dit bij mij, mijn provider, of is er iets anders aan de hand?