• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Manny 's Humble Collectie

Manny4pacman

Detailing trainee
14 apr 2017
43
40
46
Laten we starten met mijn wax collectie .... Ja een #Dodoholic en hier en daar nog een nog een ander merk.

Ik had me zelf voor genomen men collectie te beperken tot 1 merk , plus nu en dan een extra Limited Edt. of zoiets.

Ik breek geen merken af en sta voor elke wax open , heb in de garage nog een PB natty bleu , Collinite en nog een Pinacle van toen CC deze nog in het assortiment had.

Waxen zoals die van Waxaddict , Autofinnese ,Obsession spreken me zeker ook aan maar waar stopt het he , het is nu al een beetje "hoest" erover "hoest "

Begonnen met het winnen van een "stom" panelpotje uit gegroeid tot een echte verslaving

De zoektocht was reuze fun , kostplaatje daar in tegen iets minder :sweat: , maar goed What s done is done

De waxstands (waar de waxen opstaan) zijn zelf gemaakt =)

Panelpots 30 ML

24w97uv.jpg


100 Ml pots met enkele hard to find en een Dodonator (Deze gemaakt voor het bereiken van 1000 leden in Dodojuiceworld op FB )

zv1wjl.jpg


Retro glass : The beginning of Dodo plus een prototype en nog enkel nonwax panels

1076wsx.jpg


Mijn Supernatural en Rainforest Rub hoekje

2bqw4w.jpg


Nog wat Dodo panel (de meer zeldzamere) .. De twee Scholl waxen , De Nanolex Hybrid 219/500 , Mrhugobrown waxen 50 Ml ( Die kerel maak knettergekke custom waxes) En nog een Dodo Juice World Wax plus Obsession 2017 waxstock Edt.

i5duet.jpg


200 en 250 ML waxen de hedendaagse Dodo waxen waarvan 2 limited edt. De genummerde Double Wax en een Austitacious ..... Beveiligd door Mr Skittles op de achtergrond

iyfm91.jpg


En als laatste de geborstelde en genummerde Monello Ibrido

20718qb.jpg


Voor zover het eerste deel van de detailing verslaving

Bedankt voor het lezen en groetje Manny
 
Laten we starten met mijn wax collectie .... Ja een #Dodoholic en hier en daar nog een nog een ander merk.

Ik had me zelf voor genomen men collectie te beperken tot 1 merk , plus nu en dan een extra Limited Edt. of zoiets.

Ik breek geen merken af en sta voor elke wax open , heb in de garage nog een PB natty bleu , Collinite en nog een Pinacle van toen CC deze nog in het assortiment had.

Waxen zoals die van Waxaddict , Autofinnese ,Obsession spreken me zeker ook aan maar waar stopt het he , het is nu al een beetje "hoest" erover "hoest "

Begonnen met het winnen van een "stom" panelpotje uit gegroeid tot een echte verslaving

De zoektocht was reuze fun , kostplaatje daar in tegen iets minder :Schweiß: , maar goed What s done is done

De waxstands (waar de waxen opstaan) zijn zelf gemaakt =)

Panelpots 30 ML

Bekijk bijlage 101583

100-ml-Gläser mit einigen schwer zu findenden Gläsern und einem Dodonator (Dieses hier gemacht, um 1000 Mitglieder in Dodojuiceworld auf FB zu erreichen)

Bekijk bijlage 101584

Retro-Glas: Der Anfang von Dodo plus ein Prototyp und nur Nichtwachsplatten

Bekijk bijlage 101585

Meine Supernatural- und Rainforest Rub-Ecke

Bekijk bijlage 101586

Noch ein paar Dodo-Panels (die selteneren). Die beiden Scholl-Wachse, der Nanolex Hybrid 219/500, Mrhugobrown-Wachse 50 ml (der Typ macht verrückte Spezialwachse) und ein weiteres Dodo Juice World Wax plus Obsession 2017 Waxstock Edt.

Bekijk bijlage 101587

200 und 250 ML Wachse, die modernen Dodo-Wachse, davon 2 limitierte Edt. Das nummerierte Double Wax und ein Austitacious.....Gesichert von Mr. Skittles im Hintergrund

Bekijk bijlage 101588

Und schließlich der gebürstete und nummerierte Monello Ibrido

Bekijk bijlage 101589

So viel zum ersten Teil der Detaillierungssucht

Danke fürs Lesen und Grüße, Manny
Hallo Manny,

Kann man mit dir Kontakt aufnehmen, hätte bezüglich deiner Sammlung eine Frage ;)?

Freue mich, Gruß Alberto
 
Oh man, das ist echt schade. Da ich ein ganz bestimmtes Wachs von ihm haben wollte. Danke für den Hinweis