• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

manuel315

manuel315

Detailing trainee
7 mrt 2014
15
47
Beste,

Hoewel ik al een tijdje mee kijk hier op het forum, heb ik mijzelf nog niet voorgesteld. Mijn naam is Manuel en ik ben woonachtig in het zuiden van het land (Limburg).
Op dit moment rijd ik dagelijks in mijn Lexus IS250 van 2006. Ik heb deze auto sinds februari jl. en hij bevalt me uitstekend. Voor deze Lexus heb ik lange tijd een A3 TDI gereden.
Mijn autocarrière is begonnen met een Golf I uit 1978, voor de kenners ook bekend als small tail (de kleine achterlichtjes!). Omdat ik in die tijd weinig geld had en de auto rot was heb ik deze weg moeten doen. Naast de Golf heb ik onder andere ook nog een Renault 5 GT Turbo gehad. Wat een spijt dat ik deze heb verkocht!

Naast de auto verplaatste ik me ook nog heel regelmatig op de motor en wel op een Ducati Monster 900. Deze is helaas afgelopen april gestolen en ik ben nu nog even aan het wachten tot de verzekering uitbetaald. Zodra dit is gebeurd gaat er met zekerheid een 996 of 998 terug komen. Een echte Ducatist dus.

Voor wat betreft het detailen; in mijn jongere jaren heb ik een maandje als autopoetser bij Sonax gewerkt. Daar heb ik ook eens mogen proeven aan het polijsten. Uiteindelijk qua werk een compleet andere weg ingeslagen, maar sinds de Lexus toch weer de interesse om mijn auto en (toekomstige) motor er piekfijn bij te laten staan. Vandaar dat ik al het e.e.a. heb besteld bij Carclean. Volgende maand komt er een DAP900 en dan wil ik de Lexus gaan beschermen met Gyeon CanCoat. De resultaten zal ik dan ook hier posten zodra dat is gebeurd.


Uiteraard mogen de foto's niet ontbreken. Op deze foto's is de auto niet gepoetst.

th_2014-05-18195813_zps63ef7646.jpg


th_2014-05-18195826_zps52b8db6d.jpg


th_2014-05-18195855_zps159f067f.jpg


th_2014-05-18200012_zpsc3e48dc4.jpg


En de motor:

th_DucatiM900-21.jpg


th_DucatiM900-10.jpg


th_DucatiM900-04.jpg


th_DucatiM900-03.jpg


En als laatste een actie foto tijdens een circuittraining in Lelystad, georganiseerd vanuit de Ducati Club Nederland:

th_d6d6871e68c38589129e0c2d3e87758c_zps71db98cf.jpg





Groet en wie weet tot ziens
 
Welkom alsnog! En jammer van de Ducati, hopelijk snel een nieuwe Ducati:) Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk