• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Marsellus Wallace

Marsellus Wallace

Detailing rookie
14 jan 2010
13
0
Hoi allemaal. Marsellus hier.

Pas geregistreerd en nu dus mijn eerste post.

Ik ben nu twee maanden in het bezit van een nieuwe Audi (fantoomzwart metallic) en heb mij voorgenomen om deze te onderhouden zoals het hoort. Dit wil zeggen: geen carwash meer. Ik ben in het bezit van Blackfire producten (shampoo, diamond wax kit, velgenreiniger, quick detailer, metal sealant) en een verzameling doeken (chemical guys, poorboys) en borstels. Staan nog op het lijstje: HD-reiniger, bandenpoets, DA-machine, pads...

Ik hoop hier nog veel nuttige informatie te vinden op het forum.

Welkom,.

Zoals mijn voorganger al schrijft,.foto's doen het altijd goed! De Blackfire proucten zullen je niet tegenvallen!

Bedankt forummers. Ik zal zeker foto's van mijn auto posten, maar om eerlijk te zijn heb ik er nog geen genomen wegens geen tijd en rotweer. Ik heb in de vooravond voor de eerste maal in een maand mijn auto gewassen: HD rinse, bilthamber foam erop, afspoelen, velgen met Blackfire velgenreiniger en ez detail borstel, koetswerk met carclean washmitt en Blackfire shampoo, dan een emmer regenwater erover en gedroogd met een chemical guys superdoek. Om 17.30u stond ie nog buiten en vormde er zich al een laagje ijs/dauw op de auto. Nu, het belangrijke is dat het zout er eens af is. De auto heb ik na de levering trouwens professioneel laten detailen (kleien, polijsten) met blackfire producten (diamond wax), de velgen werden geseald enz.

Welkom mr Wallace.

Blackfire.. zeker interessant! heb er veel goede verhalen over gelezen. Hoe kom je zo aan jouw collectie?

hehe welkom! blackfire producten lijken mij ook een erg mooie aanvulling bij CC. Zijn jullie hier al mee bezig?

rob