• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

MartijnColt

martijncolt

Detailing trainee
6 sep 2012
86
40
31
Goedemorgen allemaal,

Ik ben Martijn, woon in Boskoop (omgeving hazerswoude/waddinxveen/zoetermeer/alphen ad rijn etc
Ik ben in het bezit van een Mitsubishi Colt uit 1998, deze is al aardig door mij opgeknapt qua lak, parkeerdeukjes etc.
Zelf zit ik nog op school en werk ik tussendoor bij een kweker en poetsbedrijf.

Ik ben aardig precies en nauwkeurig en ik weet door het poetsbedrijf ook al aardig wat over poetsen / wassen etc.
De laatste tijd verdiep ik me steeds meer in het detailen op carclean forum en Carclean.com

Foto's van me auto komen nog^^

Verder het enige waar ik me nog een beetje aan iriteer zijn de krassen op me auto + swirls.
Binnenkort wil ik voor een DAP900 gaan (met starterskit)

Gelijk maar alvast een klein vraagje, mijn auto heeft een best dunne lak naar mijn idee, en met UC van meguiars krijg ik deze krassen niet echt mooi weg, wel de wat lichtere krasjes.
Dus ik neem aan dat ik een harde lak heb, maar krijg ik die krassen dan mooi weg met een DAP900? Krassen zijn niet helemaal door.

Alvast bedankt voor de reactie's op mn vraag:)

grtz Martijn

Welkom Martijn!

Jij gaat met je toekomstige DAP en o.a. de Monello lijn produkten en pads gewoon alles mooi krijgen gok ik ;-)

Haha ja, maar op mijn werk polijst ik zelf nooit.
Ik hou me meer bezig met: interieur reinigen, wassen, kleien, met zuur wassen etc etc. Alleen polijsten word meestal door de baas zelf gedaan:)

Dus vandaar dat ik dat ook eens wil proberen:)

Vandaag waarschijnlijk een nieuwe bestelling plaatsen bij Carclean^^
Elke keer weer wat nieuwe producten erbij zodat mijn collectie steeds mooier word!
Maar goed over mijn auto:

Voorbumper wil ik nog eens laten spuiten, en ja hier en daar wat krasjes (dus wat diepere voelbare)
Hier de beloofde foto's

2ue5lra.webp

24w6btt.webp

groetjes!