• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Marv77 stelt zich voor...

Marv77

Detailing rookie
11 mei 2012
164
0
Goeie avond

Bij deze wil ik mezelf ook ff voorstellen.
Ik ben Marvin, 35 lentes jong en kom uit Apeldoorn.
Ik rijdt in een zwarte BMW 320 Touring.
Ik was al een paar jaar netjes mijn auto`s met de hand maar wil me nu gaan toewijden en leren van het echtere proffie
detailing werk!
Van de week ga ik de DAP900 starterkit bestellen en veel inlezen maar er staat zoveel info dat ik af en toe door de bomen het bos niet
meer zie.
Welke merk pads beste te bestellen voor de DAP?, 6,5 inch, 6 of 5,5? etc

IMG_1297.webp

Marvin

Welkom Marvin!
Ik kan je (nog) niets vertellen over het cleanen/detailen van je auto, kom zelf ook nog pas kijken hier :).
Maar d'r valt hier genoeg te lezen en te leren.

Welkom Marvin.
Voor een DAP zijn de 5,5" CCS pads (Monello) zo'n beetje 'standaard'. Ik vind zelf de 6" Kompressor pads erg fijn werken, maar deze zijn wel een stukje duurder.

Thnx Shaminoo en Soepergrover

Had al in de planning staan om de DAP900V2 Raffini Kompressor starterkit te bestellen.
Maar wil er meerdere pads bijbestellen maar kan het dus gewoon op de Kompressor pads houden.

Weet jij toevallig ook of er nog workshops voor de Dap gegeven worden?

Welkom Marvin, je Bimmer heeft een mooie detailkleur.
Hou voor de clinics de speciale "clinics sectie" van dit forum in de gaten. Klikkerdeklik