• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Marvi met Golf Variant Highline Business R

Marvi Jansen

Detailing addict
26 jan 2015
80
60
33
Utrecht
Beste freaks,
Afgelopen week heb ik me hier aangemeld en ben ik een beetje aan het rondkijken. Hierbij stel ik me even voor;

Ik ben Marvi Jansen uit Utrecht. Werkzaam als herstelmanager in de bouwkundige schades en rijd sinds begin Juli 2014 de vernieuwde Polo 6C. Specs:

-1.2 TSI 90PK handgeschakeld Highline
- Oryx white (parelmoer wit)
- 17" mirabeau velgen
- sportonderstel
- climatronic
- executive plus pakket
- panoramisch schuif/- kanteldak
- privacyglass

Inmiddels 22000km gereden en bevalt prima. Nu beginnen zich er namelijk wat hardnekkig plekken te vormen op de Polo.

Hoop jullie vaak tegen te komen op dit forum en een hoop te leren over wassen, cleanen, polishen, waxen en kleien!

Gegroet!
 
Vandaag weer een nieuw speeltje aangeschaft voor de collectie!
conv_2255.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste leden,

Hele tijd niet meer actueel geweest in m’n topic. Inmiddels een nieuwe auto, waardoor ik ook weer op zoek ben naar wat nieuwe producten.

In de tussentijd bij een vriend veel ervaring opgedaan in het polijsten. Het is een mooi vak. Binnenkort zal de auto geheel worden voorzien van Gyeon coatings.

Even een plaatje bij het praatje, het betreft deze Golf Variant;

24414E5B-D8E8-49B1-8660-03C98BEE585E.jpeg
 
Welcome back. Leuke auto man, dit model is voor mij ook 1 van de opties als opvolger voor de jetta. Wat voor motor hangt er bij jou in?

Meer fotos zou leuk zijn :p
 
Welcome back. Leuke auto man, dit model is voor mij ook 1 van de opties als opvolger voor de jetta. Wat voor motor hangt er bij jou in?

Meer fotos zou leuk zijn :p

Thnx man. Ik rij mu zelf met de 1.0 TSI. Het was wel een gok. Met angst en beven naar een 3 cilinder, maar ik moet zeggen dat hij z’n werk erg goed doet. Verwacht geen raket, maar voor het dagelijkse normale woon/werk/stads verkeer zeker voldoende. Iets meer vermogen had leuk geweest, enkel vond ik het prijsverschil met de 1.5 TSI te groot en moest er dan ook weer opties voor laten vallen.

Meer foto’s heb ik geprobeerd, maar die komen veelal op z’n kop in het bericht te staan...