• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Mazda Demio polish and wax

DennisBoersma

Detailing guru
7 dec 2018
128
105
Vandaag de tijd genomen om mijn Mazda te polijsten en te waxen.

Begonnen met het afnemen van het lichte vuil met detailer spray van meguairs. Auto is gisteren al afgespoeld dus was al aardig schoon.

Daarna de auto behandeld met gyeon prep.
Vervolgens de auto handmatig gepolijst met autofinesse Tripple, een erg fijn product. Makkelijk aan te brengen en makkelijk af te nemen.

Toen even een snelle hap gegeten en daarna een laagje collinite 845 aangebracht.

De auto kan er weer even tegenaan!
2026457ecbdaff9e72883eed59cb61e3.jpg
0db54f9e475e9af3b07a1a448cb7444f.jpg
60ac24dfaba961df07a45a1e081adbd3.jpg
94a50fea4281fda3884a742615ab4881.jpg
f57ae8fd407c4d9ede9e1ef33e5e394e.jpg
 
Hey Dennis. :D

Iets wat mij meteen opviel: Je hebt de auto als eerste afgenomen met een doek + detailer omdat de auto de dag ervoor is afgespoeld? Vervolgens de auto ontvet? :no_mouth: Niet gewassen en gekleid?

Kan het niet goed zien op de laatste foto, maar heb je een bandendressing gebruikt? Lijkt van niet. Zou op deze zwarte bolide zeker wel een aanvulling zijn.


Blijft toch een geinig bakkie, hoor! ;) Tweede Demio die ik ooit gezien heb, haha! (Wist toch voor kort niet eens dat ze bestonden)
 
  • Leuk
Reactions: DennisBoersma
Hey Dennis. :D

Iets wat mij meteen opviel: Je hebt de auto als eerste afgenomen met een doek + detailer omdat de auto de dag ervoor is afgespoeld? Vervolgens de auto ontvet? :no_mouth: Niet gewassen en gekleid?

Kan het niet goed zien op de laatste foto, maar heb je een bandendressing gebruikt? Lijkt van niet. Zou op deze zwarte bolide zeker wel een aanvulling zijn.


Blijft toch een geinig bakkie, hoor! ;) Tweede Demio die ik ooit gezien heb, haha! (Wist toch voor kort niet eens dat ze bestonden)

Hey, ik heb de auto vorig weekend uitgebreid gewassen. Het kleien was niet nodig omdat ik dat onlangs al gedaan heb.
De bandendressing ben ik inderdaad vergeten mee te nemen!

Bedankt!