Hallo allemaal,
Het heeft even geduurd voordat ik hier weer wat post, maar ik zag ook in recente topics nog wat oude(re) diehards voorbij komen.
Hoe inspirerend die Carclean acties kunnen zijn laat zich blijken. Nadat ik me wat ingelezen had over de diverse Rupes, ben ik nu eigenaar van een mooie LHR machine. Het detailen stond de laatste paar jaar wat op een lager pitje, dus ikzelf had ook wel wat last van roestigheid. Mijn "oude" Z4 sdrive35iS en de Z4 2.5iS rijden nog steeds in de familie rond, en die genetische voorkeur is dus nooit echt helemaal weggegaan. Zakelijk rij ik een Tesla Model 3 Performance en als tweede auto is er nog een BMW i3, meer dan fijne en comfortabele auto's trouwens, maar af en toe wil je nog écht autorijden, het liefst niet in de file, maar juist in de buurt van de Ring
Ik ben afgelopen week eigenaar geworden van een mooie origineel-Nederlandse handgeschakelde (!) Z4 Coupé 3.0Si in de mooie kleur Montegoblauw met leder Oregon beige, met de blauwe kleur een hele mooie combinatie, en eigenlijk niet meer te vinden. 1295 kilo , zescylinders, met 265 ongeblazen paardjes voor de twee achterwielen maakt dit feest sowieso een steeds unieker wordend unicum. Ik zag hem voorbij komen op het Youtube-kanaal van John van der Rijt en was op slag verliefd.
Nadat ik John op het hart drukte dat ik naast liefhebber ook vooral mierenneuker ben, met name op het gebied van krasjes, stoeprandschades en deukjes etc, kwamen we er beide al achter dat onderhandelen over de prijs geen zin had, ik was er veel blijer mee als ook de laatste parkeerdeukjes en stoeprandschades weg zouden zijn gewerkt. Zo doende moest ik nog een paar weken geduld hebben voordat ik me eigenaar mocht noemen van deze Z4 Coupé.
Mijn detailmethoden zijn wellicht wat roestig, maar je bent nooit te oud om te leren. Ik heb mezelf voorgenomen hiervoor vooral de tijd te nemen, onder het genot van "Grand Prix Radio" en een koffie of een biertje naar gelang het tijdstip is het toch goed vertoeven in mijn garage.
Groeten en wordt vervolgd
Ralf
Het heeft even geduurd voordat ik hier weer wat post, maar ik zag ook in recente topics nog wat oude(re) diehards voorbij komen.
Hoe inspirerend die Carclean acties kunnen zijn laat zich blijken. Nadat ik me wat ingelezen had over de diverse Rupes, ben ik nu eigenaar van een mooie LHR machine. Het detailen stond de laatste paar jaar wat op een lager pitje, dus ikzelf had ook wel wat last van roestigheid. Mijn "oude" Z4 sdrive35iS en de Z4 2.5iS rijden nog steeds in de familie rond, en die genetische voorkeur is dus nooit echt helemaal weggegaan. Zakelijk rij ik een Tesla Model 3 Performance en als tweede auto is er nog een BMW i3, meer dan fijne en comfortabele auto's trouwens, maar af en toe wil je nog écht autorijden, het liefst niet in de file, maar juist in de buurt van de Ring

Ik ben afgelopen week eigenaar geworden van een mooie origineel-Nederlandse handgeschakelde (!) Z4 Coupé 3.0Si in de mooie kleur Montegoblauw met leder Oregon beige, met de blauwe kleur een hele mooie combinatie, en eigenlijk niet meer te vinden. 1295 kilo , zescylinders, met 265 ongeblazen paardjes voor de twee achterwielen maakt dit feest sowieso een steeds unieker wordend unicum. Ik zag hem voorbij komen op het Youtube-kanaal van John van der Rijt en was op slag verliefd.
Nadat ik John op het hart drukte dat ik naast liefhebber ook vooral mierenneuker ben, met name op het gebied van krasjes, stoeprandschades en deukjes etc, kwamen we er beide al achter dat onderhandelen over de prijs geen zin had, ik was er veel blijer mee als ook de laatste parkeerdeukjes en stoeprandschades weg zouden zijn gewerkt. Zo doende moest ik nog een paar weken geduld hebben voordat ik me eigenaar mocht noemen van deze Z4 Coupé.


Mijn detailmethoden zijn wellicht wat roestig, maar je bent nooit te oud om te leren. Ik heb mezelf voorgenomen hiervoor vooral de tijd te nemen, onder het genot van "Grand Prix Radio" en een koffie of een biertje naar gelang het tijdstip is het toch goed vertoeven in mijn garage.
Groeten en wordt vervolgd
Ralf

Laatst bewerkt: