• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Medailles

276159

Detailing rookie
27 dec 2008
196
0
Wist niet zo goed in welk onderdeel ik het bij kon zetten, en kon het topic 'postcount' niet zo snel vinden. Daarom even nieuw topic

Zit ik net in een topic te kijken, zie ik daar Dibbuz pronken met 2 medailles bij zijn avatar. Moet zeggen top :-)^, nu is het goed te zien wat voor bijdrage iemand levert aan het forum, zonder aan posts en rangen en standen.

Worden deze door een mods/admin toegekend of bij bepaalde aantal reviews etc.? Zou het 1e het beste vinden, anders zie je straks iedereen voor elk doekje een review schrijven :lol

Het was me daarstraks ook al opgevallen dat deze dingen waren verschenen, niet direct een aanleiding of een reden kunnen vinden.

Jeroen zei:
Oh, en Rodders ook :roll
Wat bedoel je daar mee?

rodders zei:
Het was me daarstraks ook al opgevallen dat deze dingen waren verschenen, niet direct een aanleiding of een reden kunnen vinden.

De reden vindt je als je met je muispijltje op de medaille gaat staan

Ah bedankt voor de tip,

Een tip/opmerking voor de webmaster, dit werkt bij mij enkel in IE, firefox geeft dat niet weer.

Leuk om te zien die medailles, beetje vreemd aan de andere kant. Ik kan me ideeën herinneren van users herinneren om bijvoorbeeld een 'ranking' systeem te introduceren op dit forum. Dit werd 'afgewezen' omdat men wilde dat iedereen gelijk zou zijn op het forum. Ook ontstond er een discussie over 'wie gaat nou eigenlijk bepalen wie welke ranking krijgt, die één vind dit en de ander dat.' Hoe zit dat met de medailles??

FireFox heeft wel meerdere bugs, bij een topic met veel foto's wil die niet alle foto's laden, erg vervelend!

@Xizer, volgens mij is het de bedoeling dat je elkaar de medals toe gaat wijzen, niet de admins maar ik kan me vergissen.

Op die manier kiezen de gebruikers, erg handig vind ik.

Xizer zei:
Leuk om te zien die medailles, beetje vreemd aan de andere kant. Ik kan me ideeën herinneren van users herinneren om bijvoorbeeld een 'ranking' systeem te introduceren op dit forum. Dit werd 'afgewezen' omdat men wilde dat iedereen gelijk zou zijn op het forum. Ook ontstond er een discussie over 'wie gaat nou eigenlijk bepalen wie welke ranking krijgt, die één vind dit en de ander dat.' Hoe zit dat met de medailles??

Het is anders, zoals je hierboven leest is het juist een iets andere insteek. Waar bij rankings en postcounts de gebruiker zelf gemakkelijk een 'status' kan behalen, worden hier de medals toegekend door de beheerders en moderators van het forum.

Er wordt dus daadwerkelijk gekeken naar bepaalde mate van hulpvaardigheid, de kwaliteit van een detail en het verslag daarvan, en de kwaliteit van de reviews die geschreven worden.

Super idee, zo voorkom je ook users die bij zowat elk topic een berichtje zetten om meer posts te hebben en dús een hogere ranking.

Zit er ook een max aan? Kan me voorstellen dat bv Adrie en Dennis binnen notime 25 medailes hebben (niet omdat ze mod zijn, maar puur vanwege hun onuitputtelijke behulpzaamheid)...:-)^

Goed dat toekenning door de mods / admins gebeurt...:)

In firefox: rechtermuisknop op de medaille en dan eigenschappen kiezen. Dan kan je zien waarvoor welke medaille staat :ja