• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meer een zakelijke tip voor de shop dan voor het forum

Anabasis

Detailing rookie
16 mei 2008
240
0
Uit ervaring weet ik dat tuners over het algemeen ook poetsgek zijn, zeker getuige de vele Show&Shine contests (gesponsord door Meguiars, Sonax, Valma etc.)

Is het misschien een goed idee om met de R8 en evt. andere forumleden eens naar Automaxx (net geweest helaas), Fullspeed, Duits Autofestival en natuurlijk het Japans Autofestival te gaan en daar een standje in te richten? (of een ander groot evenement).
 
Yup, of de jaarlijkse V8/Amerikanen dag in Ee (Friesland). Is hier in de omgeving nog een hoop ontwikkelingswerk te doen op dat gebied, en potentieel zit er m.i. wel, best veel autoliefhebbers hier.
 
@JPeG: alleen wel uitkijken dat je niet op het JAF verschijnt volgend jaar, maar op het DAF (hey, dat is dubbelzinnig :D )

Nee, zonder geintjes, we krijgen altijd een mooie erehaag van de bezoekers van het Duits autosport festival na afloop van het JAF. :)^
 
Jeroentje zei:
Ben laatst nog bij die autocross in Sexbierum geweest haha, daar komt me toch ook een zooitje mafketels op af.
Om al die afgeragde auto's door heel het weiland te zien scheuren :party:

Die auto's worden wel goed vies, maar die hebben zeker nog nooit van detailing gehoord, laat staan dat ze er iets mee willen beginnen :D
 
Nog nooit heeft een autoband er zo lang goed uitgezien. Deze unieke chemische samenstelling zorgt ervoor dat autobanden er niet roestkleurig uit gaan zien en houdt deze dagenlang, in plaats van de gebruikelijke uren, mooi zwart.

Productomschrijving van een bandenproduct: speciaal voor autocrossers!!! :-b
 
Op zich vind ik die tuners vaak juist geen poetsers.... :-"
Als ik me de laatste keer dat ik er was (Essen) toen vond ik die "showwagens" juist zo ontzettend onder de swirls en krassen zitten.....
Ook de auto bij de Meguiars stand stond er niet geweldig uit.. ( lijkt mij wel DE auto die het dus wel zou moeten zijn.....)
Wel ben ik ervoor om naar die shows te gaan om te laten zien dat het ook anders kan.. ;)
 
Hebben op 28 September nog een Golf V GTI meeting in Molenhoek (via AW forum)

Kan anders wel wat flyers uitdelen...
 
@Tim: je hebt de tuners bij jou in de buurt dus al gevonden ;)

Fanatic Tuners: https://forum.Carclean.com/default.aspx?g=posts&t=802
 
Sven S8 zei:
Yup, of de jaarlijkse V8/Amerikanen dag in Ee (Friesland). Is hier in de omgeving nog een hoop ontwikkelingswerk te doen op dat gebied, en potentieel zit er m.i. wel, best veel autoliefhebbers hier.
Inderdaad, wanneer is de amerikanendag, als het uitkomt gaan we daar even rondneuzen
 
Je moet er rekening mee houden dat er soms afspreken kunnen zijn met sponsors zoals Meguiar's e.d. dat er geen andere dealers of concurrenten o.i.d. aanwezig kunnen zijn. Het is dus niet altijd mogelijk om elk evenement te zijn. ;)