• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

(Mega) aanbieding Kärcher Extractor

BigRed92

Detailing addict
2 mei 2018
53
60
31
Emmen
Beste forumleden,

Uit pure verveling zat ik een beetje op bol.com te kijken toen ik dit tegenkwam,

Een Kärcher SE 4001 extractor met zo goed als € 100,- korting.

07333dc412fba77da0d989dc117ba63c.jpg


Ik heb naruurlijk al een Tornador wie me super goed bevalt alleen blijft de bekleding erg nat na gebruik, niet vochtig maar echt serieus nat.

Ik was al een poosje aan het twijfelen over een extractor maar nu ik deze aanbieding zie begint het weer te jeuken....

Iemand ervaring met de SE4001 ?
Zou er graag wat meer praktijk info over krijgen.

Link : https://www.bol.com/nl/p/karcher-se...0012514941?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
 
Heb deze in de schuur staan en ben best tevreden. Zuigt goed, niet droog maar wel droog genoeg voor bekleding. In het oude huis deden we de vloerbedekking er ook mee. Goede bouwkwaliteit.

Je mist in deze set wel de bekledingreiniger.
 
  • Leuk
Reactions: BigRed92
Dankje !!

Dat hij helemaal droog zuigt was ik ook niet vanuit gegaan, maar reinigt wel diep en grondig dus, daae gaat het natuurlijk om
En wat bedoel je met de bekledingreiniger ?
Is dat een kleiner doorzichtig opzetstuk ofzo ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ohja je hebt gelijk, zie het net op de site staan, is voor 3 tientjes bij te bestellen, inderdaad geen overbodige luxe
 
Die kleine gebruik ik het meeste in de auto.
Bekleding reinigen met een upholstery cleaner, borstelen, opzuigen, schoon water in de karcher, innevelen en tegelijk weer opzuigen. Bob's your uncle.
 
  • Leuk
Reactions: BigRed92
Heb hem net ook besteld... ben zeer benieuwd, nog een kleine tip, CoolBlue heeft het kleinere bekledingreiniger opzetstuk op voorraad, moet makkelijker zijn voor in de auto, vandaag besteld is morgen thuis !
 
@BigRed92 super bedankt voor de tip.
Ik heb door jou post de Kärcher SE 5.100 - Tapijtreiniger gekocht bij bol.com!
https://www.bol.com/nl/p/karcher-se-5-100-tapijtreiniger/9000000011736314/

Deze heeft de tapijtvloeistofslang echt vast zitten aan de gewone slang. Dit is in elkaar gegoten ofzo. Deze was net iets duurder, maar zit je nooit te kl*te met dat slangetje.
Weet verder niet wat echt de verschillen zijn,
Maar leek me echt wel fijner!

Je collectie ziet er trouwens goed uit! Dat is mijn doel ook nog!
 
  • Leuk
Reactions: BigRed92
Is trouwens de zuigkracht van je karcher wd4 sterk? Heb daar ook na gekeken en vind ze helemaal niet zo duur!
Ben erg benieuwd wat jou ervaringen hiermee zijn
 
  • Leuk
Reactions: BigRed92
Ik had hem alleen voor de auto gekocht maar gebruik hem nu thuis ook, een ‘normale’ stofzuiger is lang niet zo krachtig als deze WD4, echt een top ding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat is het enige nadeel inderdaad maargoed, hij doet het na mijn mening beter dan welke huis, tuin en keuken stofzuiger dan ook. Dan neem ik dat geluid maar even voor lief
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Jordyboy1992