• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiars - Gold Class Endurance High Gloss Tire Protection Gel vs Wolfgang - Black Diamond Tire Gel

Corradoholic

Detailing rookie
11 jun 2010
10
0
ik gebruik voor mijn banden Meguiars - Gold Class Endurance High Gloss Tire Protection Gel opzich bevalt het mij goed qua looks op de band, behalve en dat idee heb ik telkens als ik gereden heb dat ik strepen en sputters op mijn voor en achter schermen van mijn auto (heb de auto in de garage staan laat het ook intrekken en ja ga er ook nog een keer met een doek over heen voor uit te poetsen voor ik ga rijden het is een show auto dus komt weinig in de regen dus weinig weers invloeden) komt jullie dit ook bekend voor met Meguiars - Gold Class Endurance High Gloss Tire Protection Gel strepen en sputters geeft omdat het niet in de band trekt?? Of doe ik toch nog iets fout??
Nu zat ik te denken om eens Wolfgang - Black Diamond Tire Gel te gaan proberen heeft iemand hier enige ervaring mee, geeft dit product niet af op de schermen omdat dit in de band zou trekken??

MVG.

Alles valt of staat met de hoeveelheid die je aanbrengt. Ik heb ze beiden , de Wolfgang heeft een mattere uitstraling.

Ik gebruik ook de Meguiar's. Nog nooit problemen gehad dat het eraf spat. Ik maak de band wel eerst schoon met APC en een borstel. Na droging breng ik de gel aan met een sponsje. Misschien dat het beter intrekt als je de band eerst goed schoonmaakt.

Ik heb deze ervaring met de Wolfgang, met name na regen zitten er zwarte vegen / vlekken op de achterbumper. De Wolfgang is ook heel erg dun.
Met Mothers Reflections Advanced Tire Care helemaal geen last, is ook iets dikker.

Corradoholic;350748 zei:
komt jullie dit ook bekend voor

Jazeker..........soms ligt het alleen zelfs aan de band .
Mijn banden zijn redelijk "grof" aan de zijkanten en wat ik ook doe , ik heb altijd spetters ]-0

Andere banden daarentegen hebben hier niks last van .

Probeer anders je banden/velgen eerst te wassen + dressing , dan een ritje en daags nadien was je de auto . Zo ben je gelijk van de spetters af en als je auto klaar is , droog je de velgen/banden af en zien ze er nog altijd goed uit . :weetniet

Denk dat zo'n zakje wel voldoende zou moeten zijn voor vier banden. Spaarzaam aanbrengen, dan heb je ook geen gedoe met spetters e.d. Zelf vind ik het fijnst aanbrengen met een foampadje.