ik gebruik voor mijn banden Meguiars - Gold Class Endurance High Gloss Tire Protection Gel opzich bevalt het mij goed qua looks op de band, behalve en dat idee heb ik telkens als ik gereden heb dat ik strepen en sputters op mijn voor en achter schermen van mijn auto (heb de auto in de garage staan laat het ook intrekken en ja ga er ook nog een keer met een doek over heen voor uit te poetsen voor ik ga rijden het is een show auto dus komt weinig in de regen dus weinig weers invloeden) komt jullie dit ook bekend voor met Meguiars - Gold Class Endurance High Gloss Tire Protection Gel strepen en sputters geeft omdat het niet in de band trekt?? Of doe ik toch nog iets fout??
Nu zat ik te denken om eens Wolfgang - Black Diamond Tire Gel te gaan proberen heeft iemand hier enige ervaring mee, geeft dit product niet af op de schermen omdat dit in de band zou trekken??
MVG.
Nu zat ik te denken om eens Wolfgang - Black Diamond Tire Gel te gaan proberen heeft iemand hier enige ervaring mee, geeft dit product niet af op de schermen omdat dit in de band zou trekken??
MVG.