• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiar's Gold Class Rich Leather Conditioner vloeibaarder maken

jfeelders

Detailing rookie
30 okt 2022
3
2
48
Zoetermeer
Ik heb al een tijd een fles Meguiar's Gold Class Rich Leather Conditioner liggen (niet de nieuwe spray bottle) die ik weinig heb gebruikt. Het product is ingedikt en niet meer goed toe te passen. Weten jullie of en hoe ik dat product kan verdunnen? Gewoon een beetje water?
 
Ik zou denk eerder een nieuwe fles bestellen, aangezien je niet weet welke componenten er uiteindelijk verdwenen zijn en hoe de werking van product gaat zijn?
 
Ik zou mij ook afvragen of het product nog wel goed is. :) En als het nog steeds goed is, dan zou je het toch nog steeds kunnen aanbrengen? Of is het dusdanig ingedikt dat je het ook niet meer uit de fles krijgt?
 
Om het vloeibaarder te maken, daar zijn genoeg dingen op te verzinnen. Maar is het product nog goed?

Als we bijv. kijken naar de Collinite - 845 wax, dan is verwarmen en/of effe schudden vaak al voldoende om de viscositeit te veranderen en de wax werkt zoals het hoort. Maar misschien is het bij deze conditioner zo dat er een reactie is ontstaan en het niet goed meer werkt.

Ik noem maar wat... ;)
 
Enkel de bovenste laag was inderdaad ingedikt. Opgewarmd in warm water en schudden en weer klaar voor gebruik. Dank voor het meedenken.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR