• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Hoe weet je dat eigenlijk? En met een slechte wax eroverheen, is de standtijd van EXP dan nog steeds lang? :-"

Ik bedoel..  "turtle wax sealant werkt echt maandenlang, met collinite 476 eroverheen heb ik superlang standtijd":lol , werkt de sealant dan lang? Of de wax? en hoe weet je dan precies wanneer de ene op is en de ander nog over? :weetniet  De mogelijkheid is er natuurlijk ook dat de Collinite 4 maanden houdt, maar dat de "valma sealant" na een week al weg is.

Ik gebruik zelf Jetseal en ben er wel tevreden over. Niet echt de duurzaamste (ik schat op 4-6 weken goede beading en sheeting), maar laat wel een erg gladde laklaag achter en is makkelijk aan te brengen (na 20 minuten volledig gecured en kan de volgende laag er dus op).

Sealants waar ik toch wel benieuwd naar ben:

Opti-Seal: vanwege het gebruiksgemak. Wipe On, Walk Away. Dus geen curen, hazen, buffen, nawrijven, etc. Het middel "verdampt?" en laat een sealant laag achter. Blamm heeft het en gebruikt het voor z'n velgen. Ik ben benieuwd hoe het hem bevalt.

G Techniq's C1, alleen beschikbaar voor "pro's", laat een fysieke laag achter en als je het niet goed aanbrengt moet je het eraf wetsanden. =-o