• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Meguiar’s ultimate compound en polish met microvezel pad

Wouter1987

Detailing rookie
9 mei 2021
4
2
Ruinen
Goedemorgen.

na behoorlijk te hebben gezocht op internet wil ik de vraag toch graag even hier stellen. Is ultimate compound en polish van Meguiar’s te gebruiken met microvezel pads? Ik zie dat ze een aparte lijn hebben voor het gebruik van mf pads. Ik heb van de ultimate lijn nog behoorlijk wat staan en zou het zonde vinden als ik nieuwe producten koop terwijl het huidige gewoon voldoet. Ik doe het hobbymatig op m’n eigen auto. Een VW CC met een hele harde lak.

zijn er mensen die ultimate compound en polish gebruiken met microvezel pads? Werkt het? En hoe zijn de resultaten?

groet Wouter
 
Is perfect te doen. De Ultimate Compound werkt goed met de MF pad. Met de hoogpolige MF pad kun je de polish aanbrengen. Heb dit al eens gedaan door tijdsnood. Langzaam en gecontroleerd verwerken.
 
  • Leuk
Reactions: Wouter1987
Heeft er iemand nog een tip wat welke andere mf pad goed zou werken? Ik zit wat dat betreft niet aan Meguiar’s vast natuurlijk. Zag diverse merken mf pads staan op de website van carclean. Aangezien ik er nog niet eerder mee gewerkt heb zijn alle tips welkom.
 
Laatst bewerkt: