• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Melvin

Buiten

Detailing trainee
15 mei 2011
3
47
Na al een tijdje hier op het forum te hebben gelezen en geleerd me eindelijk is aangemeld.

Ik ben dus Melvin uit Utrecht, 21jaar en nog student. Binnenkort zal ik wat foto's plaatsen en ik heb gelijk al een vraagje. :)

Heb al wat proefjes gedaan met de Wurth ETS150-E twin (http://eshop.wurth.nl/MediaData/3121/08_004101.pdf / zelfde machine als de Metabo SXE 425 TurboTec). Weet iemand hoe ik de diameter van de excentrische beweging kan instellen? En welke diameter ik het beste kan gebruiken?

@Nicknameless: Dankje voor je reactie. Inderdaad dezelfde machine, alleen mist de Wurth de turbo functie. Hoe weet ik op welke schuuruitslag de machine staat ingesteld en welke schuuruitslag gebruik jij (2,8/6,2)?

@Redcat: Heb inderdaad al wat spulletjes verzameld.
- Monello (finale, mezzo, inizio forza)
- LC pads (zwart, wit, oranje, geel)
- Collinite 915
- PB Spray and Gloss
- Bilthamber regular clay
Hiernaast nog wat andere spulletjes.

Hey welkom!!
Ik heb zelf (nog) geen machine ,maar weet wel dat je een grote ,,slag ,, moet hebben omdat je anders ook een goedkoop excentrisch machientje zou kunnen ombouwen en dat komt niet goed vanwege een te kleine slag!!
groeten danny
Er wordt ook verwacht dat je dus vanaf nu reageert op de show-offs:lol (zeker de mijne ni vergeten hé:-b )

Welkom Melvin. Heb nog even het topic van Patrick gelezen over de Metabo. Ik wist helemaal niet dat er machines bestonden met instelbare excentrische uitslag. Je leert iedere dag bij op dit geweldige forum.