Hi, ik ben Menno 37 jaar uit Zoetermeer.
Na jarenlang een Twingo gereden te hebben ben ik over gestapt naar een Ford Focus station (2003). Met 2 kids en een hond is dat wel nodig.
Om er voor te zorgen dat ik nog jaren verder kan, moet de wagen aan de buitenkant ook onderhouden worden.
Voorheen waste ik de auto op de oertijd manier, maar ook ik leef in het nu en ben dus overgestapt naar het "nieuwe" wassen en poetsen
Na vele omzwervingen kwam ik op deze site uit en na het nodige inlezen en bekijken van filmpjes heb ik het een en ander aangeschaft.
DAP 500 Raffini Starterskit - Lite Edition
MF doeken van Monello
Washmit van Meguiars
Gold Class shampoo van Mequiars
Spray and Whipe van PB
APC van PB
Natural look dressing van PB
Nattys paste wax blue van PB
Glascleaner van Mothers
Verder pluimen voor Carclean voor hun service en behulpzaamheid.
Hier een foto van mn focus
Na jarenlang een Twingo gereden te hebben ben ik over gestapt naar een Ford Focus station (2003). Met 2 kids en een hond is dat wel nodig.
Om er voor te zorgen dat ik nog jaren verder kan, moet de wagen aan de buitenkant ook onderhouden worden.
Voorheen waste ik de auto op de oertijd manier, maar ook ik leef in het nu en ben dus overgestapt naar het "nieuwe" wassen en poetsen
Na vele omzwervingen kwam ik op deze site uit en na het nodige inlezen en bekijken van filmpjes heb ik het een en ander aangeschaft.
DAP 500 Raffini Starterskit - Lite Edition
MF doeken van Monello
Washmit van Meguiars
Gold Class shampoo van Mequiars
Spray and Whipe van PB
APC van PB
Natural look dressing van PB
Nattys paste wax blue van PB
Glascleaner van Mothers
Verder pluimen voor Carclean voor hun service en behulpzaamheid.
Hier een foto van mn focus