• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Menno stelt zich voor

MennoA

Detailing addict
24 okt 2013
189
65
Hi, ik ben Menno 37 jaar uit Zoetermeer.

Na jarenlang een Twingo gereden te hebben ben ik over gestapt naar een Ford Focus station (2003). Met 2 kids en een hond is dat wel nodig.
Om er voor te zorgen dat ik nog jaren verder kan, moet de wagen aan de buitenkant ook onderhouden worden.
Voorheen waste ik de auto op de oertijd manier, maar ook ik leef in het nu en ben dus overgestapt naar het "nieuwe" wassen en poetsen :lol

Na vele omzwervingen kwam ik op deze site uit en na het nodige inlezen en bekijken van filmpjes heb ik het een en ander aangeschaft.

DAP 500 Raffini Starterskit - Lite Edition
MF doeken van Monello
Washmit van Meguiars
Gold Class shampoo van Mequiars
Spray and Whipe van PB
APC van PB
Natural look dressing van PB
Nattys paste wax blue van PB
Glascleaner van Mothers

Verder pluimen voor Carclean voor hun service en behulpzaamheid.

Hier een foto van mn focus

1382805_679784935367344_1109882113_n.webp

Welkom! Haha...'het nieuwe wassen'…die hou ik er even in! rofl Ik ben namelijk zelf ook onlangs overgestapt van de krasstraat en 1-emmer methode naar 'het nieuwe wassen'. Het kost mij nu wel een bak meer tijd maar dan heb je ook wat. En dat allemaal dankzij dit superforum en de goede service van Carclean.
Mooie focus, veel plezier ermee!

Het nieuwe wassen (leuk gevonden!) deed ik ik al even, maar na een DAP-clinic twee mnd geleden was bij mij het hek van de dam dus let op voor het virus :)

Pakkie;344825 zei:
Het nieuwe wassen (leuk gevonden!) deed ik ik al even, maar na een DAP-clinic twee mnd geleden was bij mij het hek van de dam dus let op voor het virus :)

Ik zeg al speciaal niets tegen m'n vrouw, alleen dat ik even met de auto bezig ben :)
Anders moet ik weer uitleggen waarom ik een tas vol spullen heb.
Ik kreeg namelijk al het verwijt dat ik deze auto beter onderhou dan mijn vorige (welke zij uitgekozen had)

oooh….'even' met de auto bezig wordt al snel een hele dag….ik waarschuw je maar alvast. Zeg maar tegen je vrouw dat de vlekjes nogal hardnekkig waren:-"

ik hoor niks geks hahahah.
Ik kan namelijk mn auto achter de flat kwijt, staat ie uit het zicht van doorgaand verkeer, heerlijk om zo een paar uur door te brengen.

hahaha klinkt zoooo bekend :D

ow sorry eerst ff WELKOM :lol

Lachte net gewoon mijn billen uit men string....

van de krasstraat tot "het nieuwe wassen" heerlijk die opmerkingen !!

maar bij mij begon het ook van, ff afspuiten en ben nu ook gewoon volle dagen bezig hoor.
lekker hobbyeen en zorgt vaak ook nog voor een leuk praatje met de buren die vol nieuwschierigheid komen kijken naar het resultaat...

have fun en verbaas jezelf naar alle mogelijkheden en bij twijfel gooi je vragen op tafel ( wat ik ook nog steeds doe )
maar daar leer je hier onwijs veel van.

greetzz hollander

Het klopt wel. De meeste zijn begonnen met een valma aanbieding, 2 flessen shampoo met een spons. Daarna de zeem erover heen, om vervolgens de wax cm's dik op te brengen. Daarna was het vloeken , stressen en zweten om alles er af te krijgen Haha.
Dus ja, als je hier een half uurtje leest gaat er een wereld voor je open.
En nu sta ik relaxed mijn wagen te verzorgen. Geweldig gewoon.