• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Menzerna HC Compound 1000 echt alleen geschikt voor roterend?

Rémon

Detailing guru
24 feb 2017
1.108
173
46
Oud-Beijerland
B900E83E-7131-4AB0-9161-DEF0FA63B808.png

Is deze nu echt alleen te gebruiken voor roterend
Ik heb nu wel de medium polish maar mocht ik een keer iets meer bite nodig hebben
dacht ik deze stap als eerst te doen(als het nodig zou zijn)maar ik lees dat het alleen voor roterend is
Dus dar zou betekenen dat ik dan voor de 300of 400 zou moeten gaan.
Ik heb het nog niet gebruikt dat gaar binnenkort gebeuren maar is er iemand die mij een beetje
opweg kan helpen misschien ik hoor het graag.
Grtz Rémon :D:cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Menzerna geeft dat zelf aan. Je kunt ermee experimenteren natuurlijk. Zelf zou ik dan voor de 400 gaan en niet de 1000 omdat de finish van de 400 veel beter is.
 
Dank je @Dibbuz Dibbuz daar zat ik op te wachten bedankt voor je duidelijke antwoord, dan gaan we de 400 er nog bij halen dan heb ik voor het zware werk de 400 en de 2200 en 3800 heb ik laats bij de bestelling gedaan dus dat lijkt me een mooie 3 staps polijst beurt mocht het een keer nodig zijn