• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Menzerna...?

B.K.

Detailing rookie
26 mei 2008
3.822
0
Goed ,de meesten hier zullen wel al met Meguiars,Poorboy's,.. hebben gewerkt.

Maar zijn er hier mensen die al met Menzerna hebben gewerkt?
Volgens mij kan je hem hier in de buurt ook niet krijgen:weetniet

Zoja..? Is het de moeite om ernaar op zoek te gaan ,of denken jullie dat ik beter met Poorboy's blijf werken ,hier ben ik uiteraard tevreden over!
Maar jah ,ik probeer regelmatig graag nieuwe dingen:party:
 
Het is goed spul zonder twijfel alleen onder sommige omstandigheden(temp. e.d.) wilt het nog weleens raar gaan doen, tenminste dat begrijp ik van meerdere personen op detailingword.co.uk
 
Ik geloof dat ie het graag wat warm heeft :grinning:
Ook zou die wat milder zijn als je hem niet volledig uitwerkt t.o.v. meguiars M-reeks.
 
Kijk dat is het antwoord dat ik zoek :d

De 250ml kits dan toch ook..?
Mag namelijk niet meer teveel uitgeven anders ...:|~*
 
De Total Swirl Remover en Finishing Glaze van Wolfgang worden toch door Menzerna gemaakt? Geeft dat dan nog veel verschil met de compounds/polishes van Menzerna zelf? Iemand dit toevallig al eens naast elkaar gebruikt?
 
Ja de nieuwe 3.0's zijn van Menzerna, maar het is de multifunctionele variant. Dus je bepaalt de cuttingfactor met je pad. Hetzelfde als Meguiar's Solo en Mothers PowerPolish.
 
Tim zei:
Als ik nu ons Carclean.com tape achter wege laat, dan valt het niet zo op als het pakje binnenkomt? :bad

:D
Maar ze heeft het vlug gezien hoor als ik nieuwe spullen heb..
Ik daarin tegen niet als zij nieuwe kleren heeft:roll
 
:no Fout, je moet zoiets niet naar het vrouwtje herleiden qua kleding.

Maar ]d~^ je moet het zo brengen dat je nu niet genoeg materiaal hebt om bijv. haar wagen te doen, :roll of doet ze die zelf?

of :idee een automatische overboeking doen op een "poetsrekening"!

]d~^ Sorry schat, is betaald van de :rules speciale rekening :D

of natuurlijk een :kado tje voor haar, en iets voor "jou" . 8d
 
Wat is de status rond Menzerna? Ik lees op e90post.com: Regarding the SSR3, 2, 1... Honestly, I'd say ditch the SSR polishes and goto the Menzerna polishes. They perform significantly better for me than the SSR polishes do and are easier to achieve better results.

De detailgoeroe daar raad voor BMW de volgende polishes aan: 1. Menzerna Super Intensive Polish of Intensive Polish, opgevolgd door 2. Menzerna Final Polish of beter nog PO106FF. Ook op detailingworld wordt met veel lof over Menzerna gesproken. Daar lijkt het wel het meest gebruikte polishmiddel te zijn.

Op de site van cleanyourcar.co.uk wordt een proefpakketje Menzerna aangeboden. Enige kans dat carclean dit ook nog gaat aanbieden? En wat met Blackfire? Dit zou gelijk zijn aan Menzerna?

Graag jullie reactie.

Gr. Mila
 
Menzerna is echt wereldspul, er is echter 1 maar. Het is bedoeld voor pure bodyshops met ideale omstandigheden qua temp./luchtvochtigheid dus als het niet tussen de 15-20 graden is dan is het gelijk een stuk lastiger te verwerken. Het is ook volgens mij alleen ontworpen voor rotary's.

SSR is meer gebruiksvriendelijker en een stuk goedkoper ook dacht ik.
 
Niet alleen voor rotary's. Op de sites die ik vermeld wordt het vaak verwerkt met de PC. Poorboys is idd stukken goedkoper. Vandaar dat ik informeer naar het proefpakketje...;)