allereerst alle een gezond en glimmend 2009 :glaasje
er werd mij gevraagt om afgelopen oudjaar te vieren bij kennisen in siegen ( duitsland ) en of ik gelijk intresse had om een oude mercedes te poetsen , welk hij gehad had van zijn opa
de auto was is uit 1973 met de eerste lak en 60000 km origineel ( gekocht door opa )
had sind 1983 onder een hoes in de garage gestaan en is er afgelopen oktober uit gekomen wegens overlijden
daar aangekomen de 28e dec. gelijk de wagen bekeken en moets toegeven dat de benz nog in top conditie was en dat de auto
qua lak en perfect was , wel heel veel swirls en kleine krasjes maar absoluut geen roest
we hebben toen besloten s,avonds nog op zijn werk de auto te wassen en te kleien en klaar te zetten zodat we de dag erna
gelijk konden beginnen zodat we niet al te laat klaar zouden zijn
s,morgens om 06.00 opgestaan en na een goed duits onbijt weggegaan om om 07.00 bij de wagen te zijn
aangekomen de auto goed bekenen en was toch wel even schrikken , niet ik maar mijn kennis
wat er na het kleinen naar voren was gekomen kon hij niet geloven
heb toen een test spot gedaan met de rotery met witte LC en m80 was had geen succes
toen witte LC en m83 op de rotery had ook geen succes
toen maar de oranje LC met m83 op de rotery en succes was verzekert
na de hele auto gedaan te hebben met de rotery met m83 orange LC
heb ik dit afgewerkt met witte LC met m80 met aeg exentrice
was mijn porte cable vergeten mee te nemen
na dit de hele wagen in de M7 met de hand
en 2 lagen m16
de binnen kant heeft mijn kennis zelf gedaan daar ik er geen tijd voor zou hebben
heeft daarvoor APC en de dasty gebruikt en de benodige leer conditioners en dashboard cleaners die ik meegenomen had
heb toen we thuis kwamen nog de losse delen van zijn motor gedaan
groetjes
er werd mij gevraagt om afgelopen oudjaar te vieren bij kennisen in siegen ( duitsland ) en of ik gelijk intresse had om een oude mercedes te poetsen , welk hij gehad had van zijn opa
de auto was is uit 1973 met de eerste lak en 60000 km origineel ( gekocht door opa )
had sind 1983 onder een hoes in de garage gestaan en is er afgelopen oktober uit gekomen wegens overlijden
daar aangekomen de 28e dec. gelijk de wagen bekeken en moets toegeven dat de benz nog in top conditie was en dat de auto
qua lak en perfect was , wel heel veel swirls en kleine krasjes maar absoluut geen roest
we hebben toen besloten s,avonds nog op zijn werk de auto te wassen en te kleien en klaar te zetten zodat we de dag erna
gelijk konden beginnen zodat we niet al te laat klaar zouden zijn
s,morgens om 06.00 opgestaan en na een goed duits onbijt weggegaan om om 07.00 bij de wagen te zijn
aangekomen de auto goed bekenen en was toch wel even schrikken , niet ik maar mijn kennis
wat er na het kleinen naar voren was gekomen kon hij niet geloven
heb toen een test spot gedaan met de rotery met witte LC en m80 was had geen succes
toen witte LC en m83 op de rotery had ook geen succes
toen maar de oranje LC met m83 op de rotery en succes was verzekert
na de hele auto gedaan te hebben met de rotery met m83 orange LC
heb ik dit afgewerkt met witte LC met m80 met aeg exentrice
was mijn porte cable vergeten mee te nemen
na dit de hele wagen in de M7 met de hand
en 2 lagen m16
de binnen kant heeft mijn kennis zelf gedaan daar ik er geen tijd voor zou hebben
heeft daarvoor APC en de dasty gebruikt en de benodige leer conditioners en dashboard cleaners die ik meegenomen had
heb toen we thuis kwamen nog de losse delen van zijn motor gedaan
groetjes