• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Merken coatings

Status
Niet open voor verdere reacties.

DonButtie

Detailing chief
28 jun 2013
345
88
35
Beste verzegelaars,

De nieuwste vloot in mijn arsenaal gaat in aanzienlijke tijd behandeld worden met een coating. Zit al langere tijd te kijken welke coating ik erop wil gaan zetten en binnen assortiment van CC kom ik toch de Gyeon lijn uit. Aantal auto's al mee behandel en gat perfect.
Toch zou ik wat meer vergelijk willen hebben en dan betreffende merken met type. Dus wil graag een lijst maken met merken die coatings aanleveren. Hieronder zal ik zelf aantal merken als begin alvast noemen welke ik zo al weet en zie graag zoveel mogelijk aanvullingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas, dit gaan we niet doen. Dit is wel het forum van Carclean.com en zo'n topic kan alleen maar eindigen in links (via pb's) over ervaringen en merken.

Niet de bedoeling, sorry!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.