• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

"metarex" van 'estalin' of zoiets

davejanssen

Detailing rookie
26 mei 2008
317
0
Ik zoek hier een pot van, geweldig schoonmaak spul voor metaal/rvs, is een geïmpregneerde soort watten, wat geweldig mooi polijst. Is dit in nederland te krijgen via een online shop?

Kennis van me heeft het uit Zwisterland laten komen via via via.

Dus, kent iemand het, en weet diegene ook waar het te krijgen is?

Omschrijving:
Estalin Metarex Imprägnierte Polierwatte für Metallteile, reingt und polliert Silber, Messing, Kupfer, Zinn, Chrom, Aluminium, Nickel und Zink. Metarex ist eine staubfreie, feine Watte, die mit sieben flüssigen Substanzen getränkt ist, welche absolut giftfrei und unschädlich sind. Metarex löst Grünspan auf Messing und Kupfer sowie Rostansätze auf Nickel und Chrom ohne zu kratzen. Metarex hinterlässt keine weißen Rückstände in den Vertiefungen und beschädigt die Patinierung nicht. Inhalt 100 Gramm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
volgens mij bestaat dat al heel lang; was in mijn pubertijd fietsenmaker naast schooltijd en gebruikte die watten ook wel eens.

resultaten afgezet tegen huidige producten kan ik niets over zeggen.
 
Ja natuurlijk via google geprobeerd, maar niet veel gevonden, alleen in duitsland ergens... maar ik heb niet veel met duitse webshops.