• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Microfiber Madness

Istnogferarie

Detailing guru
9 jan 2016
5.526
223
41
Gouda
Ik zag deze nog niet tussen alle merken staan terwijl ik dit toch een rete strak merk vind.

Heb nu de Incredipad (bastaard kindje tussen een spons en washandschoen) en de Incredimitt.
Deze wassen zo ongelooflijk lekker. Het lijkt wel alsof ze het vuil eraf schuren zonder krasjes achter te laten.
Ik hou ook ontzettend van het spons idee van de Incredipad. Washandschoenen vind ik altijd zoveel werk met aan- en uitrekken voor het spoelen en vullen.

Tevens ook de Crazy Pile in beide auto's liggen voor wanneer er vliegende koeien denken de auto te moeten versieren. Deze zijn zo goed gemaakt qua verhouding wateropname en vuilgrijpheid.... Heerlijk.

Zoals jullie merken, mijn stem hebben ze bij Microfiber Madness.....

Ben erg benieuwd naar meer ervaringen....
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ik heb ook de Incredimitt en die bevalt goed, maar die pad lijkt me ook wel wat. Heb ook een washpad van Adam's en het is enorm handig dat je niet je hand in- en uit de mitt hoeft te halen om hem om te draaien. Voor de lage delen vind ik een mitt toch weer fijner, omdat je een pad niet zo goed vast hebt en je soms druk moet zetten om hem niet op de grond te laten vallen.
 
Haha. Dat is dus precies waarom ik die Incredimitt heb gekocht.
Ik heb de Incredipad een paar keer gebruikt en gebruikte een normale MF washandschoen voor de onderzijde. Vandaar nu de Incredimitt...
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Alsnog een washmitt aangeschaft?

M'n volgende mitt wordt een Incredimitt, dat lijkt mij een hele fijne washandschoen.

Ben je niet bang om de pad te laten vallen?

Klei, doekjes, pads e.d. kun je ook laten vallen. ;)
Ik gebruik de Incredipad voor het dak, motorkap, deuren en kofferbakklepding.... de rest met de Incredimitt.
 
Ik heb de Incredimitt wash Mitt en ben hier zeer tevreden over. Heb naast de Microfiber Madness ook 2 Meguiars Wash Mitts (de oude - en nieuwe versie) en 2 Monello Wash Mitts (gewone en Monello Thick Mitt), maar vind de Microfiber Madness de meest plezierige om mee te wassen. De Mitt neemt goed water op en glijdt goed over de lak.
Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat door de structuur de Mitt het vuil goed kan opnemen en hiermee de kans op waskrassen verkleint.

Qua slijtage lijkt het erop dat de Incredimitt van dezelfde kwaliteit is als de Meg's en Monello. Deze gaan inmiddels al vele jaren mee, worden wekelijks gebruikt en regelmatig gewassen.
 
Ik gebruik mijn thick mitt ook meer als Wash pad op de horizontale en hoge delen. Zat ook al naar de washpad te kijken.

Iemand een vergelijk tussen de gyeon smoothie en de incredipad/mitt?
 
Heel herkenbaar. Hoe lang houden die van jou het trouwens uit? Bij mij vallen ze na ongeveer 6 maanden uit elkaar.

Edit: Ik zie nu dat dit een MM topic is. Misschien niet zo handig om daar vragen te stellen over andere producten.

Haha. Tja discussiëren kan overal Jan...
Ik heb die van Dodo nu een half jaar of iets langer..... En hij valt niet uit elkaar maar het leer wordt glad.
 
Even in het kort waar zij een heel verhaal van maken. Ze hebben hun eerste filmpje ooit gemaakt en zijn daar rete trots op.


We couldnt wait until SEMA because our other project was completed today!
1f609.png
;) When we showed some weeks ago the picture with the cameras, everbody would have realized that we are working on a video! We try almost everything but related to videos, we are a little bit behind...

If there was not this company Two Sense Gmbh in our commercial area, which is in the light & sound business and also offers video productions. Maybe not exactly like Hollywood, but regional, honest and down-to-earth - like Microfiber Madness!

Our first video should be made for a special Microfiber Madness products and finally be presented at SEMA in Las Vegas. So what would fit better than one of our biggest innovation, the "Dropnetic" magnetic stripes?! No sooner said, than done and we quickly created a small concept: It shouldnt be a only an advertisement video, we wanted to tell a short story and include the Dropnetic.

You can watch the final video here and on YouTube from now! We are very happy about the result, even if we would do 1-2 small things different the next time. But you always need room for improvements und this won`t be our last video - promised! The work with the video guys was perfect and we can only say THANK YOU, that they really finished it until SEMA.

We hope you enjoy the video as we do and we are looking forward for your comments and suggestions! NOW we are almost ready for SEMA... and there are only 2 days left until we are heading to Vegas!

Microfiber Madness, Germany
 
  • Leuk
Reactions: DonButtie en Kadjar
Die Incredimitt Wash Mitt is een topper ! Zéér goede mitt...
Heb ook de kleine Crazy pile ... deze is oohhh zo zacht
Topkwaliteit
 
Heb ook de Incredipad een tijdje in gebruik en werkte super. Na een tijdje heeft de (spons) van binnen helaas wel wat geleden en is deze op sommige plaatsen verschoven o.i.d.

e356001b97c46f827e69bb3c44baa414.jpg


Dus voor mij nog goed voor de dorpels.
 
Dat ziet er minder incredi uit.. Hoe lang/veel is die gebruikt?

Heb je die gewoon in de wasmachine gegooid met de doeken?
 
Recente aankoop is de Incrediflair, oftewel een Velgen Mitt.
upload_2016-11-13_23-5-31.png

Heerlijk ding. Je duim zit op een handige plek, de lengte is in mijn geval precies goed. Je pakt een spaak helemaal rondom vast en reinigt deze als een malle.

Van mij een dikke plus!
 
  • Leuk
Reactions: 350Z en StijnV