Heb nu flink wat producten gebruikt en wil mijn ervaringen dan ook graag delen.
Cloudbuster : Goed product. Vergelijkbaar met de DJ Mint Merkin, ietsjes dunner dan de Monello Vetro Bianco
Crazy Bag : Een ideale handschoen voor het aanbrengen van Red Mist of dergelijke producten.
Crazy Pile : Prefect doekje voor het uitpoetsen van Red Mist of dergelijke producten.
Dropnetic Mini : Prefecte uitvinding voor het blijvend lopende water van spiegels op te vangen.
Dry Me Crazy : Pluizig, sterk en erg goed in drogen zonder krassen te maken.
Dusting Diamond : Echt perfect voor het interieur. Goed formaat en lekker zacht.
Incrediflair : Ideaal om de achterkant van je spaken te wassen.
Incredimitt : Ben geen groot fan van mitt's maar deze is lekker dik, zacht en erg groot in wateropname.
Incredipad : Ideaal formaat qua vasthouden en qua reinigingsoppervlak. De beste "spons" ooit.
Incredisponge : Stevig, goede wateropname en erg makkelijk vast te houden.
Slogger : Goede algemene doek. Zacht, sterk en kan ieder klusje aan.
Waverider : Doet me denken aan een glasdoek maar dan groter. Vindt het zelf niet goed genoeg om lakwerk mee te drogen.
Yellow Fellow : De beste polijstdoek ooit. Ik gebruik deze voor vele toepassingen. Teer verwijdering, Prep reiniging, Polijstresidu afname, Sealants afnemen. Top doekie.
Het beste van MM algemeen is dat alles in de wasmachine en droger kan. Sommige doeken mogen zelfs tot 60 gr. gewassen worden.