• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Microfiber Madness

Blade

Detailing guru
5 jun 2016
981
153
34
Haarlemmermeer
Dag allen,

Komende week moet ik een bestelling bij cc gaan plaatsen omdat ik nog wat spulletjes nodig heb voor een komende detail. Nu heb ik al een tijdje een nieuwe droogdoek nodig, omdat de oude wat harder wordt, en ik bang voor krasjes ben.

Nu zag ik MF madness voorbij komen, en die hebben de dry me crazy doeken, heeft iemand deze al in gebruik? Zoekfunctie geeft niet 1 2 3 uitkomst. Hoe zijn de ervaringen? Ik lees op cc dat ie erg slecht droogt uit de wasmachine. Pluizen las ik ook ergens.

Bvd!

Greets,
Blade
 
Tot nu toe alleen maar de Incredimitt, Incredipad, Incrediflair, Crazy Pile en Yellow Fellow 2.0 ervaren en die zijn van top kwaliteit. Ik kan het niet ontkrachten wat je gelezen hebt maar ik kan het mij niet voorstellen dat M.M. een slechte droogdroek maakt....
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Ik zie net dat het topic verkeerd staat, er is ook een aparte doeken topic, excuus.

@biebaut2006 wat bedoel je precies met een droogkast? Is dat een wasdroger?

Ik ga toch voor een andere droogdoek, de gyeon silk dryer. Mede door de maat, die is hetzelfde als die ik nu heb, en de kleur is ook niet zo besmettelijk als de witte van mf madness.
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless
Ik zie net dat het topic verkeerd staat, er is ook een aparte doeken topic, excuus.

@biebaut2006 wat bedoel je precies met een droogkast? Is dat een wasdroger?

Ik ga toch voor een andere droogdoek, de gyeon silk dryer. Mede door de maat, die is hetzelfde als die ik nu heb, en de kleur is ook niet zo besmettelijk als de witte van mf madness.

Ik ben ook groot fan van de silk dryer, werkt erg fijn, maar juist de kleur vind ik een nadeel, als je goed wast heb je toch weinig vuil op je auto en als er dan wat in komt dan zie je dat tenminste!
 
  • Leuk
Reactions: Jansen
Ik heb van de Dry Me Crazy de Junior en de XL. Ik ben er zeer tevreden van. Geen enkele pluist bij mij. Het duurt inderdaad wel lang om ze te drogen, maar daar zie ik niks negatiefs in.
Met 2 Juniors doe ik een kleine roadster, met 1 XL doe ik een crossover of volumewagen. Maar dan ga ik wel nog eens rond met een Waverider of Silk Dryer, in de deuropeningen en zo.