• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Microvezeldoeken Cancoat

Mohs eerder dan Prime aangezien Prime in een doek/applicator veel sneller hard wordt.
Je kan ze sowieso wassen en dan gebruiken voor de wat viezere klusjes. Hoe sneller je ze wast hoe beter het is.
 
Misschien een goede optie om een emmer met water naast je auto te zetten, als je ze hebt gebruikt gelijk in de emmer met water zodat het product nat blijft, en vervolgens als je de hele auto klaar hebt alles in de wasmachine.
Zo doe ik het ook meestal als ik een auto ga polijsten/poetsen, en de doeken/pads die ik hierbij gebruikt heb.
 
Glascoatings reageren met water, dus dat is niet altijd de beste oplossing. Als je het dan doet, dan een bak water met een flinke scheut APC erbij.
 
Oke, dat is ook nieuw voor mij! Glascoatings tot nu toe ook nog niet gebruikt, maar wel goed om te weten.
Met polijsten/poetsen dan gooi ik meestal mijn doeken in een emmer water, net zo met de machinepads, zodat de polijstresten niet op kunnen drogen en/of uitharden.