Eerst een beetje info over de auto, het is een alfa 146 1.8 twin spark met 144 pk uit 2000, 173dkm op de teller.
Heb de auto een full detail gegeven en hem gebruikt om te oefenen met de recent aangeschafte rupes lhr19es.
De auto voor we begonnen.
Begonnen met wassen doormiddel van de 2 bucket methode, geen snowfoam gebruikt dit keer was veel te koud buiten haha. toen de auto gekleid met born to be slippy en monello klei wat wel echt nodig was, dit was na een stukje van 50x50.
Toen de lak geïnspecteerd, zaten veel defecten. na een hit met de 21 met een mf pad en m105 wat niet genoeg correctie gaf. dus toen de lhr 19 eens geprobeerd eerst met de rupes blauwe pad en rupes rotary copound, wat ik niet lekker vond werken dus toen scholl s3 erbij gepakt wat wel het gewenste rusulaat gaf.
kreeg de defecten lastig op de foto, dus als jullie daar tips voor hebben hoor ik dat graag.
De vorige eigenaar heeft ook ooit eens ergens tegen aangezeten. leek eerst heel heftig maar heb het er voor een groot gedeelte toch uit weten te krijgen.
Toen ik heel de auto gedaan had met de rotary hem gefinished met de 21 gele rupes pad en m205.
Toen was het tijd voor het kiezen van een bescherming. Heb gekozen voor Wax Addict candy gloss, een lastig aan te brengen wax maar wat heeft hij toch een mooie wetlook!
Vervolgens de banden voorzien van gyeon tire, Heb niks met de velgen gedaan omdat ik binnenkort toch een ander setje wil.
En toen was het tijd voor het eindresultaat. van het interieur en de enginebay heb ik helaas geen foto's gemaakt.
Dit was hem dan. Heb een zeer goede correctie weten te behalen.
Ik zal jullie verder op de hoogte houden van de veranderingen aan de auto.
Als jullie vragen, opmerkingen of tips hebben zijn die altijd welkom.
Patrick
Heb de auto een full detail gegeven en hem gebruikt om te oefenen met de recent aangeschafte rupes lhr19es.
De auto voor we begonnen.
Begonnen met wassen doormiddel van de 2 bucket methode, geen snowfoam gebruikt dit keer was veel te koud buiten haha. toen de auto gekleid met born to be slippy en monello klei wat wel echt nodig was, dit was na een stukje van 50x50.
Toen de lak geïnspecteerd, zaten veel defecten. na een hit met de 21 met een mf pad en m105 wat niet genoeg correctie gaf. dus toen de lhr 19 eens geprobeerd eerst met de rupes blauwe pad en rupes rotary copound, wat ik niet lekker vond werken dus toen scholl s3 erbij gepakt wat wel het gewenste rusulaat gaf.
kreeg de defecten lastig op de foto, dus als jullie daar tips voor hebben hoor ik dat graag.
De vorige eigenaar heeft ook ooit eens ergens tegen aangezeten. leek eerst heel heftig maar heb het er voor een groot gedeelte toch uit weten te krijgen.
Toen ik heel de auto gedaan had met de rotary hem gefinished met de 21 gele rupes pad en m205.
Toen was het tijd voor het kiezen van een bescherming. Heb gekozen voor Wax Addict candy gloss, een lastig aan te brengen wax maar wat heeft hij toch een mooie wetlook!
Vervolgens de banden voorzien van gyeon tire, Heb niks met de velgen gedaan omdat ik binnenkort toch een ander setje wil.
En toen was het tijd voor het eindresultaat. van het interieur en de enginebay heb ik helaas geen foto's gemaakt.
Dit was hem dan. Heb een zeer goede correctie weten te behalen.
Ik zal jullie verder op de hoogte houden van de veranderingen aan de auto.
Als jullie vragen, opmerkingen of tips hebben zijn die altijd welkom.
Patrick
Laatst bewerkt: